رویکرد مثبت مجلس به ورزش همگانی/ توسعه ورزش نیازمند تلاش همگانی

  رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه رویکرد مجلس یازدهم به ورزش های همگانی مثبت است، تاکید کرد: توسعه ورزش های همگانی عزم همگانی می خواهد.

 به گزارش راستین انلاین سیروس پاک فطرت در حاشیه وبینار سراسری روسای هیات های همگانی کشور که با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد، اظهار داشت:هیات ورزش های همگانی استان فارس با همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان و نگاه برنامه محور جدید فدراسیون برای مقابله با کرونا و جلوگیری از کم تحرکی در جامعه همچنان پیشگام است.
 
وی بر ضرورت عزم همگانی برای توسعه ورزش همگانی تأکید کرد و از اجرای برنامه های نوین برای جایگزین طرح های قبل خبر داد و گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های رشته‌های ورزشی و شبکه‌های مجازی اجتماعی می‌تواند گام‌های موثری برای انجام ورزش در خانه باشد.
 
سیروس پاک فطرت با قدردانی از نگاه جدید و مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب بودجه پیشنهادی دولت برای امور ورزش همگانی شد.
 
رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس از ورود این هیئت به صورت تخصصی و با تعیین نمایندگان هیات در ادارات و موسسات بزرگ دولتی و غیر دولتی خبر داد و افزود: یکی از اهداف این هیات و جامعه هدف ما، جلوگیری از ایجاد کم تحرکی بین کارمندان دولت و موسسات مختلف و خانواده آنها هست که با محوریت هیئت ورزش های همگانی در شهرستانها و مساعدت مدیران دستگاه ها می توان در امور مهم ورزش موفق شد.
 
وی با اشاره به اینکه تا به امروز فدراسیون ورزش های همگانی و هیات های تحت مدیریت در استانها خوش درخشیده اند اظهارامیدواری کرد: با همراهی مردم و عزم عمومی مدیران بتوان به معضل کم تحرکی و ویروس کووید ۱۹ پیروز شد.
پاک فطرت همچنین به نقش مهم صدا و سیما و رسانه‌ها اشاره کرد و ضمن قدردانی خواستار مساعدت بیشتر رسانه ها به ورزش همگانی و پخش برنامه های ورزشی زنده در مرکز استان شد .
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از تنظیم حدود ۲۰ موافقت نامه همکاری این هیئت با دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی خبر داد و گفت: همچنان آماده انسجام تفاهم‌نامه با سایر ارگانهای دولتی و بخش خصوصی هستیم.
 
 وی در پایان ضمن قدردانی ازشکیبایی خوب مردم در شرایط سخت کرونا گفت: همچنان از مردم عزیز و خانواده درخواست داریم ورزش در خانه را مدیریت کرده و برنامه‌های اجرایی این هیئت را از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی استان پیگیری کنند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
393 کلیک ها  شنبه, 22 آذر 1399 14:02
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا