مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

امروز قلب ورزش کشتی در شیراز می تپد

به گزارش راستین آنلاین از شیراز،حیدرعلی کامیاب که شامگاه روز شنبه 25 اردیبهشت در ضیافت شام استاندار فارس برای اعضای تیم ملی کشتی فرنگی سخن می گفت،با اشاره به حمایت استاندار فارس و معاون سیاسی امنیتی وی از امر ورزش گفت:باهمت همه جانبه و اراده قوی که وجود داشت و رزشگاه شهید دستغیب شیرازآماده میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی شده است.

وی حضور7 تیم برتر کشتی فرنگی جهان به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در شیراز را یک اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش این استان ارزیابی کرد و افزود:شور نشاط ایجادشده پیرامون این رخداد بزرگ ورزشی باعث شده تا امروز حتی درکوچه پس کوچه های شهر شیراز هم بحث مسابقات جام جهانی کشتی و ورزش اول کشور مطرح باشد.

کامیاب با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی در شیراز ،خطاب به اعضای این تیم گفت:اگر 4 سال پیش برای قهرمانی امید نوروزی در المپیک لندن دعا می کردیم و از قهرمانی او خوشحال بودیم،امروز همه ما برای پیروزی تک تک شما درشهر شیراز دعا می کنیم.

انتهای پیام /  101
1290 کلیک ها  یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395 08:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا