حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود

حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود
   
حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود |||| ||||

 دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت:حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود و اگر در جایی در بحث امور زنان خلأیی وجود داشته باشد، معاونت زنان ریاست‌جمهوری موظف است که با پیشنهادهای کاربردی ورود کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سکینه سادات پاد امروز ۲۱ آذرماه در نشست مشاوران امور بانوان و دستگاه‌های اجرایی استان فارس، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت ام ابیها (س)، گفت: یقیناً برپایی چنین نشست‌هایی در خصوص بانوان می‌تواند برای جامعه زنان کارهای مثبتی را شکل دهد. همچنین این نشست‌ها باعث می‌شود تا سخنان بانوان را از نزدیک بشنویم.


دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی افزود: رئیس‌جمهور با توجه ‌به رویکرد و نگاه خاصی که به حوزه موضوعات و مسائل مهم مردم داشتند به پیگیری مشکلات مردم می‌پردازند.


پاد تأکید کرد: باید نسبت به حقوق همه مردم (زن و مرد) قانون اساسی را همان‌طور که در متن کتاب قانون تصریح شده است اجرا کنیم و وفادار به قانون اساسی و حقوق مردم باشیم.


دستیار رئیس‌جمهور خطاب به بانوان بیان کرد: همه بانوان قبل از اینکه کارمند باشند خانم و یک شهروند هستند و حقوقی دارند و اگر اول حال ما که مجری قانون هستیم، خوب نباشد اثری در خوب کردن حال مردم نخواهیم داشت.


پاد تأکید کرد: روز گذشته در جمع دانشجویان و اساتید بودم و نکاتی دغدغه‌شان بود که تا حل نشود نمی‌توانیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم.


دستیار رئیس‌جمهور یادآور شد: در فصل سوم قانون اساسی، حق انتخاب شغل، مساوی بودن حقوق زن و مرد در (مقوله سیاسی، اجتماعی و فرهنگی) وحقوق مادی و معنوی زنان و مردان از جمله حقوقی است که آمده است که امیدواریم در دولت سیزدهم به دست توانای بانوان در حوزه‌های مختلف مادی و معنوی این مسائل به سرانجام برسد.
 وی بیان کرد: رئیس‌جمهور بر چهار گزاره حق آزادی بیان، حق برپایی اجتماعات، حریم خصوصی و پیگیری حقوق مادی و معنوی زنان تأکید دارند.
پاد با بیان اینکه حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود، افزود: اگر در جایی در بحث امور زنان خلأیی وجود داشته باشد معاونت زنان ریاست‌جمهوری و سایر مسئولان موظف هستند که با ارائه پیشنهادهای کاربردی ورود کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی تاکید کرد: در لایه امنیت زنان، ما از رئیس مجلس هم خواستیم که چرا این لایحه نزدیک به دو دهه است که بلاتکلیف است زیرا با اجرای این لایحه، بخشی از حقوق زنان احیا خواهد شد.

انتهای پیام /  108
149 کلیک ها  سه شنبه, 21 آذر 1402 17:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا