کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود

کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود
   
کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود |||| ||||

 نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس باید کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.


به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، قاسم احمدی لاشکی امروز، ۲۱ مهرماه در جلسه جمع بندی میز پاسخگویی ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در فارس که در حاشیه سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در کانون تربیتی سمیه راه اندازی شده بود، گفت: لازم است سریعا کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره کل اموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.


نماینده تام الاختیار وزارت اموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: تلاش شد تا اکثر درخواست‌ها در این میز ارتباطات مردمی پاسخ داده شود اما تعدادی از مراجعات نیز نیازمند بررسی و پیگیری‌های فراتر از استان دارد که حتما باید پیگیری و پاسخ داده شود.


وی، مسئله نقل و انتقالات فرهنگیان را بخش عمده ای از درخواست های مراجعان به میز ارتباطات مردمی عنوان کرد و افزود: دیدارهایی با برخی خانواده های شهدا نیز در کنار برگزاری میز ارتباطات مردمی انجام شد که حتما باید درخواست های این خانواده‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست به بخشی از دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، استان فارس چند مسئله مهم از جمله کریدور علمی دانش‌آموزان، جشنواره ادبی دانش‌آموزان، میزبانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا و ... از جمله آن‌ها بود.


محمدخلیل عسکری گفت: در سفر اخیر هیئت دولت بخش زیادی از امورات اجرایی سفر را نیروهای آموزش و پرورش برعهده گرفتند.

انتهای پیام /  108
103 کلیک ها  جمعه, 21 مهر 1402 18:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا