ادامه خط 3 مترو از شهرک گلستان به شهر صدرا از اولویت‌های مدیریت شهری و استانی است

  شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه ادامه خط ۳ مترو از شهرک گلستان به شهر صدرا از اولویت‌های مدیریت شهری و استانی است، گفت: اجرای این پروژه همکاری بین بخشی را می‌طلبد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :در پی تداوم بازدیدها و بررسی‌های میدانی مدیریت ارشد شهری شیراز از پروژه‌های کلان عمرانی؛ جلسه میدانی بررسی خط ۳ در حال ساخت مترو از تقاطع بصیرت به سمت میدان راه‌آهن -به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر با ۸ ایستگاه- برگزار شد.

در این جلسه که در محل احداث یکی از ایستگاه‌های در حال ساخت این خط برگزار شد، وضعیت مواردی نظیر ایستگاه‌ها، تونل‌ها، کارخانه تولید سگمنت و تی‌بی‌ام موردبحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی خط ۳ مترو که به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود، اظهار کرد: در بعضی قسمت‌ها حتی از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم و درمجموع مسیری که در حال طی شدن است، طبق قوانین و ضوابط قرارداد در حال انجام است و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی پروژه اجرا شود.

اسدی با بیان اینکه ادامه خط ۳ مترو از شهرک گلستان به شهر صدرا از اولویت‌های مدیریت شهری و استانی است، گفت: این مسیر ازنظر بودجه، ضوابط و قانون باید در بودجه کل کشور دیده شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز ابراز امیدواری کرد: مجوز احداث این مسیر در سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان فارس اخذ شود.

شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: اجرای این پروژه، همکاری بین بخشی وزارت راه و شهرسازی، شهرداری صدرا، شرکت توسعه عمران شهر صدرا و شهرداری شیراز را می‌طلبد و تمامی این دستگاه‌ها باید همت کرده تا خط ۳ مترو به سمت شهر صدرا برسد و این کار باید به‌صورت مشارکتی انجام شود.

اسدی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در امر دسترسی عبور و مرور راحت و سریع شهروندان کلان‌شهر شیراز و شهر صدا دانست و ادامه داد: علاوه بر اشتغال برخی شهروندان صدرا در شیراز، چند بیمارستان تخصصی در صدرا وجود دارد که خدمات ارزشمندی را در سطح استان فارس به مراجعین خود ارائه می‌دهند.

او گفت: با ادامه خط ۳ مترو به شهر صدرا، مردم می‌توانند مسیر طولی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز تا شهر جدید صدرا را با استفاده از خطوط مترو در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه طی کنند.

انتهای پیام /  108
114 کلیک ها  دوشنبه, 06 شهریور 1402 07:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا