شورای شهر مصوبه‌ای برای تغییر نام روز شهر صدرا نداشته است

شورای شهر مصوبه‌ای برای تغییر نام روز شهر صدرا نداشته است
   
شورای شهر مصوبه‌ای برای تغییر نام روز شهر صدرا نداشته است |||| ||||

  سخنگوی شورای شهرصدرا در واکنش به حواشی ماجرای تغییر نام روز شهر صدرا گفت : شورای شهر صدرا در این رابطه مصوبه ای نداشته و از نظر ما یکم خرداد مانند سال های گذشته روز شهر صدرا می باشد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سخنگوی شورای شهرصدرا در واکنش به حواشی ماجرای تغییر نام روز شهر صدرا گفت : شورای شهر صدرا در این رابطه مصوبه ای نداشته و از نظر ما یکم خرداد مانند سال های گذشته روز شهر صدرا می باشد.

مهدی کشاورزی با اشاره‌به جلسه ای که با حضور معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و جمعی از مسؤلان شهر صدرا که در آن جلسه از تصمیم گیری برای برگزاری روز شهر جدید صدرا در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه خبر دادند اظهارداشت: یکم خرداد روز بزرگداشت فیلسوف شهیر و عالی‌مقام ملاصدرا است به همین دلیل این روز به عنوان روز شهر صدرا انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر نام روز شهر صدرا نیاز به تصمیم جمعی مسؤلان، معتمدین شهر ،مطالبه گران ،فعالان فرهنگی و... دارد، گفت: نام شهر جدید صدرا برگرفته از نام دانشمند ایرانی، حکیم بزرگ ملاصدرای شیرازی است که مقام بالایی در تاریخ فلسفه و حکمت دارد و در عصر صفویه، عنوان بزرگ‌ترین فیلسوف ایران در دوران جدید را به خود اختصاص داده است.

سخنگوی شورای شهرصدرا افزود : یکم خردادماه روز تولد ملاصدرا (صدرالمتألهین شیرازی) در سال های گذشته با همفکری مسؤلان و مردم و همچنین با تصویب آن در شورای شهر به نام روز شهر صدرا نامگذاری شده است و در چند سال اخیر نیز این روز بنام روز شهر صدرا گرامی داشته شده است.

وی در پایان یادآور شد صدرا دارای مشکلات زیر ساختی فراوانی است همه مسئولان باید در کنار مردم برای رفع نیازها تلاش کنند و با تصمیمات شتابزده شهر را دچار حاشیه نکنند.

انتهای پیام /  108
182 کلیک ها  شنبه, 30 ارديبهشت 1402 14:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا