برگزاری جشنواره ملی"عکس نور" در شیراز

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس اعلام کرد که پنجمین جشنواره ملی دوسالانه "عکس نور" به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: مجید میکائیلی یکشنبه 23 بهمن‌ به خبرنگاران گفت: دوسالانه ملی "عکس نور" طی روزهای 24 تا 27 بهمن امسال با حضور حدود 100 عکاس برتر و اساتید این رشته در شیراز برگزار می‌شود.
او بخش‌های این جشنواره را شامل نمایشگاه، اردوی عکاسی، ورک‌شاپ و کارگاه آموزشی اعلام و اضافه کرد: محورها و موضوعات این جشنواره شامل "شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، ترویج فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت شیراز در سطح بین‌المللی و ... تعیین شده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی، ایجاد تعامل و ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی، حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد، تولید و نشر آثار فاخر و تصاویر ارزشمند هنرمندان عکاس از اهداف این رویداد است.
او در خصوص برنامه‌های آموزشی حاشیه این رویداد گفت: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید رشته عکاسی با موضوع بررسی وضعیت فعلی عکاسی ایران و جهان، جایگاه و توانمندی عکاسی ایران، مباحث آموزشی اقتصاد هنر و آموزش تنظیمات دوربین عکاسی برگزار خواهد شد.
میکائیلی همچنین به برپایی اردوی یک روزه عکاسی در شیراز به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی دوسالانه عکس نور، اشاره و اضافه کرد: در این رویداد سعی کرده‌ایم از ظرفیت هنرآموزان هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مختلف استفاده کنیم.
او ارائه گواهی شرکت در دوره آموزشی را یادآور و متذکر شد: در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز از خبرنگاران و عکاسان خبری که بیشترین حضور و همکاری را با جشنواره داشته باشند، تجلیل می‌شود.
میکائیلی اضافه کرد که این رویداد هنری، به‌ همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام /  108
140 کلیک ها  یکشنبه, 23 بهمن 1401 17:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا