برگزاری مسابقات والیبال و بسکتبال دانش‌آموزی کشور در شیراز

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: رقابت‌های والیبال و بسکتبال المپیاد ورزشی دانش‌آموزان به میزیانی شیراز و با حضور حدود هزار ورزشکار در قالب ۶۴ تیم از امروز آغاز می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید کاظم حسینی دوشنبه ۱۶ بهمن به خبرنگاران گفت: در این دوره از رقابت‌های المپیاد ورزشی، بالغ بر هزار ورزشکار در قالب ۶۴ تیم از سراسر کشور شامل ۳۲ تیم در رشته والیبال و ۳۲ تیم در رشته بسکتبال از امروز رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند، این رقابت‌ها تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

وی با یادآوری اینکه مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه برگزار می شود، گفت: این رقابت ها در شش سالن ورزشی شهر شیراز شامل سالن‌های شهید حمزه، شهید بهشتی، نرجس، پوریای ولی، شهدای آموزش و پرورش و طباطبایی برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: همه تمهیدات برای استقبال و برگزاری مطلوب این رقابت ها اندیشیده شده و محل های اسکان نیز تجهیز شده اند.

حسینی گفت: تلاش شده تا در این رقابت ها از امکانات اموزش و پرورش استان استفاده شود و اعتبارات نیز برای بهسازی و بازسازی این اماکن هزینه شود تا پس از برگزاری مسابقات در اختیار دانش اموزان استان قرارگیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: آیین افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۸ عصر امروز در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  108
157 کلیک ها  یکشنبه, 16 بهمن 1401 09:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا