آغاز تمهیدات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس

 مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آغاز برنامه‌ریزی این اداره کل برای ارائه خدمات سفر در قالب ستاد اسکان میهمانان نوروزی، در این استان خبر داد.


محمدخلیل عسکری دوشنبه ۱۹ دی در جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به تفویض اختیاری که ازسوی استانداری درخصوص اسکان میهمانان نوروزی به آموزش و پرورش شده است، تلاش ما نسبت به گذشته باید مضاعف باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به همزمان ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان از فروردین سال آینده، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از اسفندماه ایجاد شود.


وی ادامه داد: پیوست فرهنگی در همه فعالیت‌های ستاد اسکان گنجانده شود لذا با توجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت اول ما کار فرهنگی است.


مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: درآمد زایی از طرح اسکان مهمانان نوروزی در دستور کار نیست، لذا حتی الامکان تخفیف لازمه به مسافرین به ویژه در مواردی که دانش آموز به همراه خانواده است داده شود.


وی بر تسهیل‌ دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر فارس تاکید و عنوان کرد: باید تلاش کنیم با پیش بینی سامانه های الکترونیکی و به روز رسانی آنها دسترسی میهمانان را آسان کنیم.


عسکری ادامه داد: تلاش ما باید در مسیر ارائه خدمت بیشتر به مسافرین باشد و ضروری است امرنظارت دقیقا انجام شود.


وی خاطرنشان کرد: در طرح اسکان نوروزی معلم، در هر کجا و با هر شرایطی تکریم شود بنابراین هرچند تکریم همه میهمانان نوروزی در دستور کار ما قرار دارد اما اولویت ما دانش آموزان، معلمان و خانواده های فرهنگی است.


عسکری گفت: بر اساس آمار و ارقام سال‌های اخیر، استان فارس میزبان بیشترین میهمانان نوروزی در سطح کشور بوده لذا مدیریت این حجم از میهمانان نوروزی نیازمند تلاش‌های مضاعف است.


به گزارش راستین آنلاین، تجهیز مدارس مد نظر برای اسکان نوروزی به سیستم سرمایشی و گرمایشی در این جلسه بررسی و پیشنهاد شد که علاوه بر سرایداران، مدیران مدارس نیز در محل اسکان میهمانان نوروزی حضور داشته باشند.

انتهای پیام /  108
235 کلیک ها  دوشنبه, 19 دی 1401 13:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا