شناسایی ۶۶۵۰ مشترک بدمصرف در فارس

 مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که در سطح استان ۶۶۵۰ مشترک خانگی بدمصرف شناسایی و به آنها اخطار داده شده است تا ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: علی‌اکبر میدان شاهی یکشنبه ۱۸ دیماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف گاز طبیعی در سطح فارس گفت: بر اساس اعلام مرکز ملی دیسپاچینگ، مشترکان خانگی که در پلکان‌های ۱۱ و ۱۲ قرار می‌گیرند به عنوان افراد پرمصرف قلمداد شده و اخطار مدیریت مصرف دریافت می‌کنند.


او خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی تمام اهالی استان شد و بیان کرد: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، اشتراک گاز افراد پرمصرف با اطلاع قبلی قطع خواهد شد.


مدیرعامل شرکت گاز فارس در بخش دیگری از سخنانش با ارائه آمار و ارقامی که نشان از پایش دقیق مصرف مشترکان دارد، اظهار کرد: در سطح استان فارس ۶۶۵۰ مشترک خانگی بدمصرف شناسایی شده و به آنها اخطار داده شده تا ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.


میدان شاهی همچنین با بیان اینکه دستیابی به شبکه پایدار گاز نیازمند همکاری یکایک مشترکان است، عنوان کرد: ۵۳ مورد از مشترکان به اخطارهای مدیریت مصرف توجهی نکردند و اقدامات لازم در راستای قطع گاز آنها با اخطار قبلی صورت گرفت.


او خاطرنشان کرد: این مشترکان عموما از جریان گاز طبیعی برای گرمایش استخر و جکوزی در ویلاها استفاده می‌کردند.


مدیرعامل شرکت گاز فارس در ادامه با تشریح برخی از راهکارهای تشویقی، خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکین بخش خانگی نسبت به کاهش مصرف نسبت به سال گذشته اقدام کنند، به ازای هر یک درصد کاهش مصرف در حجم گاز از سه درصد تخفیف در صورتحساب گازبها برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام /  108
99 کلیک ها  یکشنبه, 18 دی 1401 18:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا