اجرای پویش هدیه انرژی در فارس

اجرای پویش هدیه انرژی در فارس
   
اجرای پویش هدیه انرژی در فارس |||| ||||

پویش «هدیه انرژی»یک پویش همه جانبه است و شرکت گاز استان با اجرای این پویش قصد دارد به جامعه کمک کند تا مصرف بهینه گاز طبیعی به یک سبک زندگی تبدیل شود.

منصوره خسروبیگ /  راستین آنلاین: شهربانو یداللهی، امروز یکشنبه (۴ دی) در نشست خبری با خبرنگاران که با محوریت پویش «هدیه انرژی» در شرکت گاز استان فارس برگزار شد با تشکر از مدیر واحد پژوهش شرکت گاز و ... در اجرای این پویش گفت: این پویش خروجی یک پروژه مطالعاتی است و در پی اجرای پویش های اجتماعی و فرهنگی حاصل شده است.


طراح پویش «هدیه انرژی» ادامه داد: این پویش یک پویش همه جانبه است و با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی گاز اجرا می شود و شرکت گاز استان با اجرای این پویش قصد دارد به جامعه کمک کند تا مصرف بهینه گاز طبیعی به یک سبک زندگی تبدیل شود.


وی اضافه کرد: هدف از اجرای این پویش، ترغیب و آگاهی مشترکین به مصرف بهینه از پشت بام تا زیرزمین است و در این پویش، مصرف کنندگان یک درجه مصرف خود را به نفع صنایع و ... کاهش می دهند.

یداالهی مخاطبان اصلی این پویش را مشترکان گاز خانگی و دانش آموزان ابتدایی در استان عنوان کرد و گفت: مخاطبان با مراجعه به آدرس pooyesh.nigc-fars.ir می توانند در این پویش شرکت و با پر کردن بخش مشخصات خود و شناسه قبض و وارد کردن نام کاربری اقدام کنند و این پویش از ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفند در استان اجرا می شود.


وی اعلام کرد: در این پویش یک مسابقه فرهنگی هنری، شامل عکاسی، شعر و داستان کوتاه، طراحی و نقاشی و پادکست در نظر گرفته شده و مهلت آثار تا ۲۲ بهمن است و برگزیدگان در روز اختتامیه در ۱۵ اسفند معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /  108
96 کلیک ها  یکشنبه, 04 دی 1401 16:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا