افزایش اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز /تداوم تولید در پتروشیمی شیراز

افزایش اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز /تداوم تولید در پتروشیمی شیراز
   
افزایش اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز /تداوم تولید در پتروشیمی شیراز |||| ||||

 آمار و ارقام بازار سرمایه در هفته های اخیر نشان می دهد که با افزایش و تدوام تولید در شرکت پتروشیمی شیراز ، سهام این شرکت پتروشیمی با اقبال سهامداران و سرمایه گذاران روبرو شده است. 

راستین آنلاین: تداوم تولید و فعالیت های این شرکت پتروشیمی باعث شده ، دوباره اعتماد سرمایه گذاران و سهامداران جلب ارزش این شرکت در بازار سرمایه کشور شود و زمینه ایجاد ارزش افزوده و تولید و اشتغال در قدیمی ترین واحد تولید محصولات پتروشیمی در کشور تداوم یابد. 

به این ترتیب سهام پتروشیمی شیراز از 21 آذرماه دوباره روی روند افزایش قیمت افتاد و طی سه هفته گذشته کاهش قیمت را جبران کرد و درپایان معاملات روز یازدهم دی ماه قیمت هر سهم پتروشیمی شیراز به 80 هزار ریال رسید.  

انتشار گزارش مالی آذرماه پتروشیمی شیراز در دهم دی ماه نشان داد که از منظر آمار و ارقام این شرکت پتروشیمی روند رو به رشد و امیدوارکننده ای پیش رو دارد.  

میزان فروش محصولات این پتروشیمی در آبان ماه نزدیک به 146 هزار تن محصول بوده که درگزارش فعالیت ماهانه آذرماه این میزان به حدود 198 هزارتن رسیده است. (73.5 هزار تن فروش داخلی و 124.3 هزار تن فروش صادراتی) به این ترتیب میزان محصول فروش رفته این شرکت در آذر ماه نسبت به ماه قبل نزدیک به 36 درصد رشد داشته است.  همچنین مبلغ فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آذرماه 2531 میلیارد تومان بوده که نسبت به آبان ماه 29 درصد رشد داشته است. این مبلغ در آبان ماه 1960 میلیارد تومان بوده است.به این ترتیب پیش بینی می شود که اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز افزایش یافته و با چشم انداز روشن شکل گرفته شاهد افزایش قیمت این سهم بنیادی و ارزشمند در هفته های آینده باشیم.

انتهای پیام /  108
140 کلیک ها  چهارشنبه, 14 دی 1401 11:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا