سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،سندی برای کل مجموعه ها است

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،سندی برای کل مجموعه ها است
   
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،سندی برای کل مجموعه ها است |||| ||||

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سندی برای کل مجموعه هاست و اگر کار تربیت در مدارس خوب انجام شود در صرفه جویی انرژی و تربیت شهروند خوب موفق خواهیم بود.

منصوره خسروبیگ/راستین آنلاین:  مجید بذرافکن، امروز یکشنبه (۴ دی) در نشست خبری با خبرنگاران که با محوریت پویش «هدیه انرژی» در شرکت گاز استان فارس برگزار شد، گفت: 940 هزار دانش آموز در فارس داریم که یک پنجم جمعیت استان است و هرچه می توانیم برای آنها برای درخشش آینده استان باید سرمایه گذاری کنیم.


معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سندی برای کل مجموعه هاست و نهادهای دیگری هم در تربیت نقش موثری دارند اما اگر کار تربیت در مدارس خوب انجام شود در صرفه جویی انرژی و تربیت شهروند خوب موفق خواهیم بود.


وی اضافه کرد: یک نمونه موفق در این خصوص طرح «همیار پلیس» است که کودکان را به فردی موثر در خصوص قوانین راهنمایی تبدیل می کند تا در خانه به انتقال این مفاهیم به سایر اعضای خانواده بپردازند.


بذرافکن با تاکید بر اینکه اگر مدیریت مصرف انرژی به خوبی جا بیفتد شاهد رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه خواهیم بود هم اظهار کرد: بدین ترتیب دانش آموزان در برابر ذره ذره انرژی مسئولیت پذیر بار می ایند.


وی تصریح کرد: برای رساندن یک پیام به خانواده، تربیت مطلوب دانش آموزان روش مطلوب و کارآمدی است و کتاب «والدین یار» در استان چهار روز دیگر توزیع خواهد شد که حاوی شیوه های تربیت فرزندان و روش انتقال مفاهیم آموزشی به خانواده است.


حمیدرضا شعبانی، روابط عمومی آموزش و پروش فارس هم در این نشست گفت: آموزش و پروش فارس با شرکت توزیع برق، آبفا و اکنون با شرکت گاز استان فارس در اجرای پویش های مصرف بهینه انرژی همکاری کرده است.

انتهای پیام /  108
113 کلیک ها  یکشنبه, 04 دی 1401 16:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا