پرداخت حقوق و مستمری به ۱٠۴۹ خانواده زندانی در فارس

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از پرداخت فوق العاده یک نوبت حقوق و مستمری به ۱٠۴۹ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.


سید مصطفی بحرینی در جلسه هیأت مدیره انجمن زندانیان شیراز ضمن فدردانی از اقدامات مؤثر و خدمات انجمن حمایت زندانیان شیراز، گفت: ساماندهی و فرایند سازی اقدامات، باعث ارتقای اعتماد مخاطبین به ویژه جامعه خیرین و بهبود بیش از پیش روند خدمت رسانی به خانواده‌های زیر پوشش خواهد شد.
به گزارش راستین آنلاین به نقل از اداره کل زندان‌های فارس، او با اشاره به ظرفیت جامعه خیرین خارج از کشور و رغبت قابل توجه آنان برای همکاری و ارائه خدمات حمایتی و کمک به جامعه هدف، افرود: باید هر چقدر می‌توانیم با مدیریت و جلب اعتماد آنان، از این ظرفیت به ویژه برای افرادی نیازمندی که آن خیران مدنظر دارند؛ استفاده شود.
سید مصطفی بحرینی همچنین با پیشنهاد نشست مشترک هیأت مدیره انجمن حمایت شیراز با استاندار فارس، تصریح کرد: استاندار می‌تواند ظرفیت همکاری و مشارکت مدیران، دستگاه‌ها و شرکتهای استان را برای خدمت به خانواده‌های زیر پوشش و رفع مشکلات فراروی انجمن را بالفعل کند.
رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت هیات اصناف استان و سازمان اموال تملیکی استان، گفت: این حوزه‌ها نیز آمادگی خیلی خوبی برای کمک به برنامه‌های حمایتی دارند و ما می‌توانیم از این ظرفیت برای امور خیریه و کمک به خانواده زندانیان استفاده کنیم.
بحرینی همچنین خواستار بررسی و استفاده از تجربیات موفق سایر استان‌های کشور شد و گفت: اقدامات یکساله انجمن شیراز خوب و رو به رشد بوده و با این رویکرد نیز بهترین تجربیات به بهترین روش‌های کار مبدل می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، تصویب احداث آموزشگاه رانندگی پایه یک و عضویت انجمن شیراز در جامعه خیریه‌ها را از جمله اقدامات خوب اخیر توصیف کرد و با ابراز امیدواری پیرامون استفاده از ظرفیت خیریه‌ها برای توسعه خدمات حمایتی از خانواده‌ها، بر ضرورت الکترونیکی نمودن فرایندهای اداری و خدماتی اتوماسیون سازی انجمن تاکید کرد و گفت: باید با این رویکرد میزان مراجعات مردم را کاهش و میزان آموزش را افزایش تا مراجعین استفاده بیشتری از مراحل مختلف خدمات بدون نیاز به حضور داشته باشند.
انتهای پیام /  108
182 کلیک ها  شنبه, 03 دی 1401 11:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا