پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش‌نشانان در نوروز

پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش‌نشانان در نوروز
   
پخش برنامه تلویزیونی مسابقه آتش‌نشانان در نوروز |||| ||||

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: برنامه تلویزیونی مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری در نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن خواهد رفت.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع سه‌شنبه سوم اسفند در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران در بیان جزییات این برنامه اظهار کرد: در پی نشست مشترک مدیران شبکه پنج فارس و سازمان آتش نشانی شیراز تفاهم تولید مسابقه تلویزیونی «چاشنی» با حضور آتش نشانان شیراز انجام شد.
 
او افزود: این برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز فارس با همکاری سازمان آتش‌نشانی شیراز تولید و در بهار ۱۴۰۱ از شبکه فارس و یک شبکه سراسری بر روی آنتن خواهد رفت.
 
قانع خاطرنشان کرد: این برنامه تلویزیونی تحت عنوان مسابقه چاشنی با حضور ۱۶ تیم تخصصی از ۲۳ ایستگاه آتش نشانی شیراز در آیتم های مختلف از جمله: امدادو نجات، اطفا حریق، تونل دود، عملیات آبی، امداد کوهستان، آبرسانی، امداد چاه از یکم اسفند ماه در روند تصویر برداری و تولید قرار گرفت.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بر ضرورت فرهنگسازی برای ایمنی شهروندان و همکاری همه جانبه شبکه فارس با سازمان آتش نشانی تاکید کرد و گفت: تولید برنامه‌های آموزشی و مسابقه های ‌تلویزیونی با هدف آموزش و سرگرمی یکی از اهداف اصلی شبکه است و شبکه فارس در راستای پوشش اخبار سازمان آتش‌نشانی و تولید برنامه‌های ایمنی و فرهنگی در راستای آموزش و آگاهی هرچه بیشتر شهروندان در ایام مختلف با سازمان آتش‌نشانی همکاری مطلوب و موثری را داشته است.
 
او همچنین به روایت تلویزیونی تلاش آتش نشان تاکید کرد و گفت: تولید مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان با هدف به تصویر کشیدن خدمات این ناجیان آتش و حوادث، امری پسندیده و گرانبها به شمار می‌رود.
 
گفتنی است، مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان تحت عنوان «چاشنی» به تهیه کنندگی مرکز صدا و سیمای استان فارس، همکاری سازمان آتش‌نشانی و اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در سیزده قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری تولید خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
254 کلیک ها  سه شنبه, 03 اسفند 1400 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا