همایش مادران فاطمی در شیراز برگزار شد

همایش مادران فاطمی در شیراز برگزار شد
   
همایش مادران فاطمی در شیراز برگزار شد |||| ||||

همایش مادران فاطمی در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ملی مادران فاطمی همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه که در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش ملی فطمی و تلبس طلاب منصوریه اظهار کرد: این مراسم به صورت سالانه در مدرسه علمیه منصوریه برگزار می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در همایش ملی فاطمی از همسران طلاب، اساتید و مادر شهید حامدی نیز تجلیل به عمل آمد، اضافه کرد: همچنین در این مراسم از برگزیدگان جشنواره فاطمی نیز تجلیل به عمل آمد، همایش ملی مادران فاطمی همراه با برگزاری جشنواره نیز بود که در این جشنواره همسران طلاب و اساتید با ارسال آثار در موضوعاتی مانند نقش خانواده مهدوی در تمدن سازی اسلامی، نقش مادران فاطمی در تحکیم نظام خانواده و ویژگی مدیریتی مادران فاطمی در پشتیبانی و تولید صورت گرفت.
به گفته مدیر مدرسه علمیه منصوریه برگزاری همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر از جمله دیگر برنامه های شاخصی است که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار خواهد شد.
وی همچنین گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی آیات دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و حدائق مسئول مدرسه علمیه منصوریه، و حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس و سرکار خانم افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه و با همکاری مدرسه علمیه خواهران غدیریه برگزار شد.
مسئول قرارگاه عمار عمار در پایان عنوان کرد: همچنین به مناسبت گرامی داشت مقام حضرت زهرا(ص) از شهادت اول حضرت زهرا(س) تا به امروز برنامه هایی توسط مبلغین قرارگاه عمار و مدرسه علمیه منصوریه از قبیل گردهمایی ها، همایش ها، جلسات سخنرانی، برپایی موکب و غیره برگزار گردیده که پایان کار این فعالیت ها همایش مادران فاطمی و تبیین جایگاه ویژه برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
584 کلیک ها  شنبه, 02 بهمن 1400 16:38
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا