آماده باش آتش‌نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی

آماده باش آتش‌نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی
   
آماده باش آتش‌نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با توجه به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته و ادامه بارش‌ها در روزهای آینده نیروهای آتش نشان مستقر در ۱۱ نقطه، با تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی تلاش می‌کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع شنبه ۲۵ دی در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و برنامه‌ریزی انجام شده در معاونت خدمات شهری، نیروهای آتش نشانی از ظهر روز گذشته با تجهیزات مناسب در یازده نقطه حساس در حالت استقرار و ۲۳ ایستگاه عملیاتی تا پایان بارندگی در آماده باش کامل قرار دارند. 
 
او عنوان کرد: با اقدامات پیشگیرانه، تمهیدات از قبل اندیشیده شده و آتش نشانان تا پایان ایام بارندگی به صورت شبانه روزی با تجهیزات ویژه، در نقاط حادثه خیز شهر آماده امداد رسانی هستند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین به عملیات و اقدامات پیشگیرانه آتش نشانان برای کاهش حوادث ناشی از بارندگی اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت بر تمام معابر و خیابان‌ها، نظارت بر رودخانه‌ها، ایمنی پل‌ها و کنار گذرهای شهری، استقرار برای تامین ایمنی، رفع آبگرفتگی معابر و منازل و امداد رسانی در حوادث مختلف را می‌توان از اقدامات مهم نیروهای آتش نشان ۲۳ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی شیراز در روزهای بارانی بیان کرد.
 
قانع گفت: از شهروندان درخواست می‌شود طی روزهای پیش رو و به خصوص هنگام بارش شدید باران نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه موضوع را از طریق تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
592 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 09:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا