امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی

امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی
   
امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی |||| ||||

رئیس اورژانس فارس گفت: نیروهای امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدجواد مرادیان شامگاه شنبه ۲۵ دی در تشریح جزئیات این حادثه، از امدادرسانی توسط اورژانس ۱۱۵ اقلید به آقای حدودا ۷۰ ساله (با مشکل کاهش هوشیاری) و گرفتار در برف خبر داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس و پارگی زنجیر چرخ در حین مسیر اورژانس ۱۱۵ علی‌رغم مشکلات تیم فوریت‌های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.
 
او افزود: ساعت 18 و 52 دقیقه تیم فوریت‌های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این بیمار رساندند و پس از بررسی وضعیت وی، با هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه اقلید خودروی فرماندهی با تکنسین ۱۱۵ (اقای سعید شبانی) به سمت سه قلات حرکت و بیمار را به بیمارستان اقلید اعزام کردند.
 
رئیس اورژانس فارس گفت: همکاران فوریت‌های پزشکی اقلید که در این ماموریت موفق حضور داشتند، آقایان سعید شبانی و رحمان قاسمی بودند که از تلاش‌های آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
مرادیان در ادامه عنوان کرد: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روزهای آینده، آمادگی‌های لازم به گروه‌های امدادی اورژانس و بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.
 
او افزود: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، روند ارائه خدمت بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی‌ها و مراجعان، متوقف نمی‌شود.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس خاطرنشان کرد که این ماموریت از ساعت 18 و 52 دقیقه عصر آغاز شد و 23 و 30 دقیقه شامگاه شنبه 25 دی به پایان رسید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
618 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 09:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا