بیش از 60 ایثارگر دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب فارس فعالیت می کنند / تلاش برای ارائه خدمات به مردم

بیش از 60 ایثارگر دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب فارس فعالیت می کنند / تلاش برای ارائه خدمات به مردم
   
بیش از 60 ایثارگر دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب فارس فعالیت می کنند / تلاش برای ارائه خدمات به مردم |||| ||||

شرکت آب و فاضلاب شیراز در دوران دفاع مقدس چنین شهید را تقدیم اسلام کرده و اکنون ۶۵نفر از جانبازان و ایثارگران بزرگ در این شرکت فعالیت می کنند که با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به  2/4 میلیون ارائه کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز امروز چهارشنبه ۱۵دی در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده فیض الله کنعانی در جمع مسولین و خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که امروز این افتخار نصیب ما شده تا میزبانی شهدا گمنام را داشته باشم .
 
 بهمن بهروزی در این مراسم با بیان اگبه اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی ما و اسلام هستند ،افزود : سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند.
 
او با تشکر و تقدیر از همه همکاران که برای این برنامه زحمت کشیده اند ،عنوان کرد: این شرکت در دوران دفاع مقدس چند شهید را تقدیم به انقلاب کرده است.
 
بهمنی در ادامه سخنان خود ،گفت :65 نفر از ایثارگران شیراز در این شرکت فعالیت می کنند و با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به 2 و چهار دهم میلیون ارائه کنند.
 
 
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.
 
او با اشاره به اینکه احترام و تکریم خانواده شهدا یک تعارف نیست، یک وظیفه است که باید به آن توجه کنیم، این رویه در شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم حق شهدا و خانواده شهدا را ادا کند و این شرکت خود را خادم خانواده معزز شهدا می داند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
608 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1400 17:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا