اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنر

اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنر
   
اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنر |||| ||||

 نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنری توسط مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته برگزار شد .

به گزارش راستین آنلاین اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنری به منظور یافت و عملی سازی ایده های برتر جهت رونق کسب و کارهای هنری در فضای مجازی در سه محور نقش هنر در توسعه و رونق اقتصادی ، نرم افزار های مرتبط با کسب و کارهای هنری و فضای مجازی واقتصاد هنر به صورت مجازی و حضوری در محل مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فریخته برگزار شد.
در ابتدای مراسم اختتامیه این رویداد سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته ضمن اشاره به اهمیت کسب و کارهای هنری و توسعه آن و نیز روشهای نوین راه اندازی کسب و کارهای هنری به تبیین علل و عوامل برگزاری این رویداد پرداخت.
در ادامه دکتر احمد رجبی؛ رئیس اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری واحد استانی فارس نیز با بیان اینکه راه اندازی کسب و کارهای خلاق در عرصه هنر از اهمیتی ویژه برخوردار است به ذکر مهمترین دلایل برگزاری رویدادهای شتاب و خدمات ارائه شده به حائزین ایده های برتر پرداخت. 
 وی ارائه خدمات مشاوره ای به صاحبان ایده جهت راه اندازی کسب و کار ، ایجاد تسهیلات لازم در گرفتن مجوز های تجاری سازی ایده ، استقرار در مرکز نوآوری و برقراری ارتباط بین ایده پرداز و سرمایه داران را از مهم ترین امتیازات این رویداد برشمرد.
بنابراین گزارش، داوری این رویداد را دو داور تخصصی در حوزه مدیریت کسب و کار و اقتصاد هنر برعهده داشتند که از مجموع 40 ایده ارسال شده به دبیرخانه این رویداد 5 ایده از دانشجویان سعید طاوسی( با عنوان ایده سامانه جامع و یکپارچه خدمات هنری)، مرجان کیوان پور( با عنوان ایده احیاء حفظ و گسترش کاشی هفت رنگ مکتب شیراز در معماری داخلی و خارجی) ، محمد مهدی رودکی (با عنوان ایده مستند سازی تاریخ تصویری ایران در قالب فایل وکتور) ، حجت سعادت طلب( با عنوان ایده وب سایت آموزشی استودیو خلاق) و سید حمید رضا سادات( با عنوان ایده تلویزیون لیدوما) انتخاب و به مدت پنج ساعت با هم به رقابت پرداختند.
 گفتنی است از این پنج ایده، سه ایده برتر با عناوین " مستند سازی تاریخ تصویری ایران در قالب فایل وکتور"، " احیا، حفظ و گسترش کاشی هفت رنگ مکتب شیراز در معماری داخلی و خارجی" و " تلویزیون اینترنتی لیدوما" به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند.
در پایان از صاحبان ایده ها تجلیل و برای آغاز فعالیت های آنها راهنمایهای لازم ارائه شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
540 کلیک ها  شنبه, 11 دی 1400 11:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا