ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی فارس آغاز شد

ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی فارس آغاز شد
   
ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی فارس آغاز شد |||| ||||

دانش منش با تاکید بر اینکه پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش شکل می گیرد، گفت: ۱۵۱ رشته در مقطع کاردانی و ۱۱۳ رشته در کارشناسی ناپیوسته ثبت نام ها آغاز شده است.

 

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین حبیب دانش منش،  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه علمی و کاربردی 31 سال است که راه اندازی شده است، گفت: این دانشگاه یکی از دستاوردهای دانشگاهی نظام جمهوری اسلامی است.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس با اشاره به اینکه باید به آنانی که این دانشگاه را پایه گذاری کرده اند، باید تبریک به آنان گفت، افزود: وسعت دید آنان در 31 سال پیش بر اساس نیاز امروز بوده است.


وی با اشاره به اینکه ایجاد شغل با ایجاد مهارت در افراد از اهداف این دانشگاه است، اظهار کرد: عناوین آموزشی در این دانشگاه، بر اساس نیاز امروز است.


دانش منش افزود: به خاطر کرونا بسیاری از مشاغل از بین رفت و مشاغل زیادی هم ایجاد شد و در مهرماه 36 رشته جدید را ایجاد شد که امیدوارم افراد ماهر را به جامعه ارائه کنیم.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس اضافه کرد: دوره های آموزشی کوتاه مدت هم برای برخی رشته ها برپا می شود و تمام فعالیت ها در کنار صنعت شکل گرفته است.


وی با اشاره به اینکه ما کاملا در دل صنعت فعالیت می کنیم و هدف ما اینست که مهارت و مهارت محوری را در جامعه ترویج کنیم، تاکید کرد: در مهرماه امسال بیش از سه هزار نفر دانشجوی جدید ثبت نام شدند.


دانش منش با تاکید بر اینکه پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش شکل می گیرد، گفت: 151 رشته در مقطع کاردانی و 113 رشته در کارشناسی ناپیوسته ثبت نام ها آغاز شده است و اکنون بیش از هشت و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و در برخی از رشته بهمن سال جاری ثبت نام نخواهیم داشت.

انتهای پیام /  108
137 کلیک ها  چهارشنبه, 07 دی 1401 14:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا