رشد شرکت‌های دانش بنیان در سایه سنت وقف محقق شده است

رشد شرکت‌های دانش بنیان در سایه سنت وقف محقق شده است
   
رشد شرکت‌های دانش بنیان در سایه سنت وقف محقق شده است |||| ||||

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: امروز برای پیشرفت کشور نیازمند رشد و توسعه در زمینه علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم و این مسئله در سایه سنت نیکوی وقف محقق شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سید عباس موسوی یکشنبه ۲۸ آذر در بازدید از کارخانه نوبنیان موقوفه دانش سلامت کوثر فارس، با تاکید بر اهمیت توسعه علم و حمایت از نخبگان و فناوران، بیان کرد: ظرفیت‌های ارزنده‌ای همچون سنت حسنه وقف و حضور خیرین می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه علم و دانش و فناوری را در کشور فراهم کند.
 
او افزود: شرکت‌های دانش بنیان همچون موقوفه دانش سلامت کوثر فارس طی سال‌ها تلاش، مطالعه و تحقیق و پژوهش به خوبی مسیر تولید و عرضه علم و فناوری را طی کرده است و این شرکت موقوفه در سایه نهاد وقف توانسته است بیش از ۵۰۰ قطعه ضروری پزشکی را در گروه‌های کالایی ایمپلنت‌های ارتوپدی، ستون فقرات، نوروسرجری، دندانی و طب ورزشی تولید و از طریق ۱۳۰ نمایندگی در سطح کشور به بازار عرضه و در اختیار مراکز درمانی و مورد استفاده بیماران قرار دهد.
 
موسوی با بیان اینکه در آغاز و پیش از این خط تولید این موقوفه به صورت استیجاری بود، گفت: احداث مجموعه بزرگ شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر فارس با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع و در محل شهرک صنعتی فارس برگ افتخار دیگری از خدمات سنت نیکوی وقف به جامعه است که به زودی و طی آیینی این مرکز بزرگ افتتاح خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس وقف را یک نهاد سترگ اقتصادی، اجتماعی و دینی توصیف کرد و افزود: واقفان و خیران هرگاه در جامعه نیازی را احساس کرده‌اند برای رفع آن به کمک مردم به میدان آمده‌اند و اموال و دارایی‌های خود را در راه تامین نیازهای مردم وقف کردهاند؛ امروز نیز خدمت به علم و فناوری و حمایت از جوانان در راستای تولید و اشتغال می‌تواند مسیر روشنی را برای آینده کشور و فرزندان آن پیش روی نهد مسیری که با گام‌های استوار واقفان و خیران هموار می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
561 کلیک ها  یکشنبه, 28 آذر 1400 14:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا