آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس از آذر ماه سال جاری

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس از آذر ماه سال جاری
   
آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس از آذر ماه سال جاری |||| ||||

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آغاز طرح امداد زمستانه این جمعیت از 20 آذر ماه جاری خبرداد.

 به گزارش راستین آنلاین مهدی خوبیار  گفت: 240 نیروی امدادی اعم از امدادگر و کارمند به صورت شبانه روزی در پایگاه ها و پست های بین شهری ثابت، سیار و موقت با طرح همکاری خواهند داشت و روزانه 100 دستگاه خودرو عملیاتی برای این منظور پیش بینی شده است. 
 
او در تشریح طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت استان گفت: این طرح از 20 آذر ماه جاری آغاز شده است و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.
خوبیار با اشاره به همکاری شبانه روزی 240 نیروی امدادی جمعیت هلال احمر فارس در طول مدت زمان اجرای طرح زمستانه اظهار کرد: در طول طرح، در مجموع روزانه 100 دستگاه خودرو عملیاتی و همچنین یک فروند بالگرد امدادی پیش بینی شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس اضافه کرد: با افزایش 30 درصدی توان امدادی این جمعیت ، 26 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و 7 پایگاه امداد و نجات ثابت و 4 پایگاه موقت کوهستان نیز برای اجرای طرح امداد زمستانه فعال است.

 

خوبیار در خصوص دیگر مراکز و پایگاه های امدادی پیش بینی شده در طرح امسال یادآور شد: یک پایگاه امداد هوایی، 29 کشیک امداد و نجات در شعب شهرستانی، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استانی، یک پایگاه واکنش سریع و همچنین یک پایگاه آنست (مرکز آموزش و نگهداری سگ های تجسس)، برای طرح امداد زمستانه امسال لحاظ شده است.

 

او در ادامه از تجهیز و به روز رسانی انبار امدادی مرکز استان، دو انبار منطقه ای در لارستان و فیروزآباد و 32 انبار امدادی در سطح شعب استان فارس در راستای طرح امداد زمستانه خبر داد.

 

این گزارش می افزاید: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس امسال در راستای آمادگی در مواجهه با حوادث و ارتقاء دانش و مهارت نیروهای عملیاتی، تمرین های اسکان و تغذیه اضطراری را در مناطق مختلف استان و با مشارکت تمامی دستگاه های عضو کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی برگزار کرد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2332 کلیک ها  دوشنبه, 01 آذر 1400 14:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا