هشدار اداره گاز فارس در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز

هشدار اداره گاز فارس در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز
   
هشدار اداره گاز فارس در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز |||| ||||

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به سردشدن هوا در برخی مناطق استان، در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز بدون در نظرگفتن مسائل ایمنی هشدار داد.

 
غلامعباس حسینی گفت: شهروندان باید قبل از راه‌اندازی وسیله گاز سوز، پس از حصول اطمینان از بازبودن مسیر دودکش و وجود کلاهک H شکل، با استفاده از شیلنگ و بست استاندارد اقدام به اتصال بخاری استاندارد خود به انشعاب گاز کنند.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز فارس، حسینی گفت: اطمینان از باز بودن و تمیز بودن مسیر دودکش، آبی بودن شعله بخاری در هنگام سوختن و اطمینان از عدم نشت گازطبیعی با آزمایش کف صابون در محل‌های اتصال از دیگر توصیه‌ها به مشترکان است.
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، بی توجهی به نصب صحیح دودکش با کلاهک H، استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد، عدم توجه به تهویه مناسب هوا و تامین اکسیژن مورد نیاز وسایل گاز سوز که این مورد با بستن تمامی منافذ در ساختمان‌های فاقد سیستم گرمایش مرکزی رخ می‌دهد، و عدم استفاده از شیلنگ و بست استاندارد، از مهمترین عوامل بروز حوادث منجر به فوت عنوان شده است.
 
حسینی با تأکید بر صرفه جویی در مصرف گاز، استفاده از روش‌های مختلف از قبیل استفاده از پرده‌های ضخیم، لباس مناسب و تنظیم دمای منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد را از مواردی اعلام کرد که می‌توان با بکارگیری آن ضمن صرفه جویی در مصرف گاز و کاهش مبلغ گازبها، امکان استفاده سایر هموطنان را از این نعمت فراهم کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
545 کلیک ها  یکشنبه, 25 مهر 1400 11:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا