تجلیل از مدافعان عشق در پلاک ۸

تجلیل از مدافعان عشق در پلاک ۸
   
تجلیل از مدافعان عشق در پلاک ۸ |||| ||||

به همت سپاه ثارالله شیراز و با حضور مسئولین بخش ارژن از خانواده اصغر نامجو، شهید مدافع حرم، زنان ایثارگر، رؤسای مراکز سلامت، مدافعان سلامت و تیم‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

 
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه آیین تجلیل از مدافعان حرم و سلامت در بخش ارژن، اظهار کرد: در زمان جنگ جوانان ما در خط مقدم هدف شلیک بمباران‌ها قرار داشتند اما هیچ زمان ترسی به خود راه ندادند.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از سپاه ثارالله(ع) شیراز، سرهنگ مرتضوی نسب ادامه داد: رزمندگان ما تا لحظه آخر در آن میدانی که قرار بود تلاش ، ایثار و جهاد کنند، ماندند و هنوز هم هستند و امتداد آن را امروز در بیمارستانها شاهد هستیم.افرادی تحت عنوان جهادگران مدافع سلامت از جنس بسیج و مردم در کنار کادر درمان و جامعه پزشکی نقش ایفا می‌کنند.
 
او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب حفظ انقلاب شده است، گفت: مقام معظم رهبری با تدابیرشان زمانی که دشمنان بنا داشتند به پیکره اسلام و انقلاب ضربه بزنند تهدید را به فرصت تبدیل کردند و موضوع مساوات و همدلی با توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمندی که به واسطه کرونا شغل و معیشت آنها دچار مشکل شده بود، مطرح کردند.
 
مرتضوی نسب خاطرنشان کرد: سپاه ثارالله(ع) شیراز در موضوع کمک مومنانه از اول ابتدای محرم امسال تا اربعین حسینی قریب به ۶۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اجرای طرح مواسات وهمدلی مومنانه را به مثابه ترویج فرهنگ ایثارگری توصیف کرد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
346 کلیک ها  دوشنبه, 05 مهر 1400 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا