رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری اند/ سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند

رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری اند/ سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند
   
رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری اند/ سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند |||| ||||

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) امروز (شنبه 27 شهریور) در نشست صمیمانه که با اصحاب رسانه  برگزار شد ، با بیان اینکاه رسانه ها افراد تاثیر گذار در فضای های مختلف اند گفت :رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری هستند.

به گزارش راستین انلاین حجت الاسلام ابراهیم کلانتری افزود :  رسانه ها چشم و چراغ جامعه هستند.

او با اشاره به اینکه جنگ امروز بشر جنگ رسانه ای است عنوان کرد : و سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند و کارتل های بزرگ اقتصادی 90 درصد بودجه خود را صرف رسانه می کنند.

حجت الاسلام کلانتری با اشاره به اینکه ظرفیت رسانه ها بیش از اندازه است تصریح کرد :  با رسانه می شود از کاه کوه ساخت و می شود کوهی را نادیده گرفت، رسانه آنقدر اهمیت دارد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از همان ابتدا غول های رسانه ای جهان را به دست گرفتند.

اواضافه کرد: امروزه نباید رسانه ها را دست کم گرفت و از تمام ظرفیت های رسانه ها باید استفاده کرد.

او با اشاره به اینکه بزرگترین انقلاب مردمی جهان از مساجد آغاز شد، تاکید کرد: در دفاع مقدس هم همین بسیجیان حضور یافتند و درس محکمی به استکبار دادند و کشور را برای سالیان سال بیمه کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه رسانه ابزار اصلی در کارهای حرم مطهر است، گفت: رسانه ها با تمام وجود وارد شوند و جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) را به بهترین شکل ممکن به تمام جهان اسلام معرفی کنند.

همچنین هادی رضایی  در جمع خبرنگاران گفت: شان شهید نیست که بر بالین آن به جای مناره آلاچیق باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با یادآوری این مطلب که برخی ها که به نام انقلابی گری با نام خانواده های شهدا به مسند قدرت تکیه زده اند، امروز نسبت به همین شهدا بی تفاوت هستند، افزود: در خواست داریم که مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اطلاعات کسانی که نسبت به شهدا بی تفاوت هستند را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

او  افزود: نقش امروز در توسعه حرم مطهر و سومین حرم اهل بیت (ع) باید مدنظر باشد.

رضایی گفت: گام بر می داریم بلکه تصمیم سازان اهمیت موضوع را درک نکرده اند و راهبرد مشخصی ندارند و وظایف اصحاب رسانه است که مطالبه گری کنند و جریان سازی کنند با هم افزایی قطعا استان فارس ظرفیت رسیدن به قله را دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
235 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1400 14:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا