تجلیل از افتخار آفرینان شیرازی توکیو

تجلیل از افتخار آفرینان شیرازی توکیو
   
تجلیل از افتخار آفرینان شیرازی توکیو |||| ||||

در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن قدردانی از قهرمانان ورزشی که در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک۲۰۲۰ توکیو، به هرکدام از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی، ۵۰ میلیون تومان پاداش اعطا شد.

 
به گزارش راستین آنلاین یکشنبه ۲۱ شهریور، در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۰، برگزار و به هر یک از این ورزشکاران قهرمان، مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش، اعطاء شد.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: پاداش در نظر گرفته شده براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید این مصوبه از سوی فرمانداری، توسط شهرداری شیراز و با هدف قدردانی از تلاش افتخارآفرینان شیرازی، جبران بخشی از هزینه‌ها و تشویق این شهروندان به ادامه راه و کسب موفقیت‌های بیشتر، تعلق گرفته است.
 
مرتضی جعفری افزود: بر اساس این مصوبه، برادران گرایی، محمد حسن‌زاده، علی اصغر جوانمردی، مجتبی کمالی، محسن عزیزنژآد، مهدی اولاد، نعیما خواجوی، سمیرا ارم و ساره جوانمردی مشمول این مصوبه می‌شوند و البته قرار است طی لایحه‌ای، پاداش ویژه‌ای نیز برای مدال آوران در نظر گرفته شود.
 
او با بیان این مطلب که حضور ورزشکاران در رقابت‌های جهانی موجب افتخار و سربلندی شهر شیراز و کشور ایران است، اظهار کرد: این اقدام شهرداری با رویکرد قدردانی از زحمات ورزشکاران شیرازی و ایجاد انگیزه برای طی مراحل بالاتر انجام شده است.
 
معاون فرهنگی شهرداری شیراز به جایگاه این کلانشهر در زمینه ورزش اشاره کرد و گفت: بسیاری از این افتخارآفرینان ورزشی تمرینات ورزشی خود را در همین سالن‌ها و زمین‌های ورزشی شهرداری انجام می‌دادند که این علاوه بر افتخار برای مجموعه شهرداری تلنگری است برای پرداختن جدی تر به موضوع کشف استعدادهای ورزشی از دل محلات شهری.
 
جعفری، موفقیت‌هایی همچون کسب عنوان شهر ملی دوچرخه، ریاست کمیته ورزش‌های همگانی مجمع کلانشهرهای کشور، عضویت در شبکه شهرهای فعال در زمینه ورزش و سلامت را در کنار وجود فضاهای متعدد ورزش همگانی، زمینه مناسبی برای اجرای برنامه‌های هدفمند در حوزه ورزش عنوان کرد.,
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
641 کلیک ها  یکشنبه, 21 شهریور 1400 17:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا