پرداخت بیش از ۴هزار فقره وام با اعتبار میلیاردی به مددجویان فارس

پرداخت بیش از ۴هزار فقره وام با اعتبار میلیاردی به مددجویان فارس
   
پرداخت بیش از ۴هزار فقره وام با اعتبار میلیاردی به مددجویان فارس |||| ||||

در پنج ماهه سال جاری چهار هزار و ۵۸۶ فقره وام با اعتبار ۳۷۰ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره فارس  امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 177 هزار و 272 خانوار با جمعیت 354 هزار و 945 نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس هستند، این افراد در صورت نیاز می توانند در سرفصل های مختلف تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش راستین آنلاین محمد بذرافشان  با اشاره به تسهیلات پرداختی این نهاد از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: در پنج ماهه سال جاری چهار هزار و 586 فقره وام با اعتبار 370 میلیارد و 988 میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

 
وی با تصریح این مطلب که از تعداد وام های مذکور 2 هزار و 785 فقره و با بیشترین اعتبار به میزان 175 میلیارد و 965 میلیون ریال در سرفصل حمایتی بوده است، افزود: جهت انجام خدمات عمرانی و مسکن واجدین شرایط نیز تعداد یک هزار و 283 فقره وام با اعتبار 134 میلیارد و 70 میلیون ریال پرداخت شده است و در دیگر سرفصل ها نیز 408 فقره وام اشتغال، 117 مورد وام فرهنگی، 93 مورد درمانی، 35 مورد آموزش کسب و کار و 362 مورد توسط خیزان و حساب سپرده ویژه تسهیلات پرداخت شده است.
 
مدیر کل امداد فارس در پایان یادآور شد: در مدت پنج ماهه امسال 2 هزار و 780 فقره وام خودکفایی از محل اعتبارات دولتی و تبصره 16 به واجدین شرایط پرداخت شده است که 408 فقره آن با اعتبار 64 میلیارد و 220 میلیون ریال از محل صندوق «امداد ولایت» بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
502 کلیک ها  چهارشنبه, 17 شهریور 1400 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا