انهدام باند متقلب کالای قاچاق در منزل مسکونی شیراز

انهدام باند متقلب کالای قاچاق در  منزل مسکونی شیراز
   
انهدام باند متقلب کالای قاچاق در  منزل مسکونی شیراز |||| ||||

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از انهدام باند متقلب در منزل مسکونی شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی حسنی با اشاره به همکاری یگان امداد آگاهی شیراز با سازمان صمت این استان گفت : به دنبال گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان یگان امداد آگاهی شیراز و سپاه ناحیه احمد بن موسی از یک باب منزل مسکونی واقع در شیراز بازرسی به عمل آمد و طی این عملیات، تقلب و قاچاق کالاهای اساسی در این منزل کشف و ضبط شد.
حسنی افزود : بر اساس گزارشات واصله و بررسی های انجام شده و دریافت حکم قضایی و ورود به واحد مورد نظر مشاهده گردید که متخلفان در این منزل روغن های خوراکی ۲۰ لیتری را در ظرف های۷۰۰ سی سی و یک لیتری بسته بندی می کردند و تحت عنوان روغن زیتون در بازار عرضه نمایند.
همچنین در بازرسی انجام شده مشاهده گردید چای خارجی را در بسته بندی های جدید تغییر و با لیبل و برندهای دیگر در بازار عرضه می کنند.
همچنین وی به کشف برخی از کالاهای تقلبی و قاچاق با برندهای خارجی یا جدید این متخلفان، اشاره و عنوان کرد : در بازرسی انجام شده انواع کالاها مانند روغن زیتون، چای خارجی، آب آناناس، آب پرتقال، زیتون، مسواک، آدامس فایو و غیره را که به صورت غیر مجاز و قاچاق بودند کشف و ضبط گردید که مراتب در حال برررسی و تکمیل پرونده جهت ارجاع به مقام محترم قضایی می باشد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس در پایان با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و حفاظت از جان مردم بیان کرد : کالاهای تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف، سلامت و امنیت جانی افراد، به خصوص کودکان و سالمندان را به خطر می اندازد ، بنابراین ضروری است که فروشندگان و متقاضیان به این موارد اهمیت بیشتری دهند و در خرید کالا نیز مشخصات سلامت بر روی کالا و قانونی بودن آن را پیگیری و خرید نمایند و از هرگونه خرید کالاهایی که فاقد لیبل و مشخصات تولیدی و بهداشتی و ... به بهانه پایین بودن قیمت آن خودداری کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
899 کلیک ها  سه شنبه, 19 مرداد 1400 13:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا