ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گلهای مهدوی تمدید شد

ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گلهای مهدوی تمدید شد
   
ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گلهای مهدوی تمدید شد |||| ||||

  ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گلهای مهدوی تحت اشراف آیت الله حدائق تا 15 تیرماه تمدید شد.

به گزارش راستین آنلاین  حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق طی گفت و گویی در خصوص ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گلهای مهدوی اظهار کرد: مهلت ثبت نام از 15 تیرماه تمدید شد.
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به درخواست هایی که از سوی خانواده های طلاب و متدینین وآحاد مردم صورت گرفته، ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گل های مهدوی تحت اشراف آیت الله حدائق تا 15 تیر ماه تمدید شد.
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز تصریح کرد: افرادی که دوست دارند فرزندان خود را با آموزش های مهدوی و قرآنی آشنا کنند می توانند در این مدرسه شرکت کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در کنار آموزش نیاز به پرورش و تربیت دینی همیشه احساس شده است، در این مجموعه آموزشی سعی شده این مهم در قالب مفاهیم قرآنی و معارف مهدوی متناسب با سطح کودکان و نوجوانان در کنار عناوین درس های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد تا با عنایت پروردگار فرزندان از همان بدو ورود به فضای آموزشی تحت تعلیم هدفمند قرار بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین حدائق افزود: تمام مفاهیم آموزشی تخصصی و واحدکارهای مورد استفاده در پیش دبستانی و دبستان مهدوی کاملا دینی و بومی سازی شده و در عین حال متناسب با روحیه ی با نشاط کودکانه است که تحت نظارت مستقیم آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز،و حوزه علمیه منصوریه است در کنار فضای آموزشی با نشاط و کادر مجرب صورت می گیرد
وی در پایان گفت: پذیرش و ثبت نام دانش آموزان عزیز برای سال تحصیلی جدید از پایه ی پیش دبستانی (دخترانه‌و پسرانه به صورت مجزا) تا دوم دبستان(ویژه پسران) از تاریخ ١۵ اردیبهشت تا پایان خرداد ماه بوده است که اکنون با توجه به درخواست ها تا 15 تیر تمدید شد و افرادی که مایل به حضور فرزندان خود در این مکان هستند می توانند برای ثبت نام به آدرسhttps://mansurieh.com/mahdavy/ مراجعه کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
859 کلیک ها  چهارشنبه, 02 تیر 1400 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا