توجه بیشتر و جدی‌تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور

توجه بیشتر و جدی‌تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور
   
توجه بیشتر و جدی‌تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور |||| ||||

نماینده ولی‌فقیه در فارس با تاکید بر لزوم توجه بیشتر و جدی‌تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور، گفت: لازم است تا در سطح ملی برای توسعه آستان مقدس احمد بن موسی (ع) از شیراز حمایت شود و ستاد عتبات عالیات کشور نیز در این خصوص قول مساعد برای ارائه طرح‌های توسعه‌ای که در حرمین مطهر (ع) کشور عراق نتیجه بخش بوده را داده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه ۲۴ خرداد در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: تلاش تمام مسئولان و مدیران و تمام افرادی که برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت تلاش می‌کنند، قابل تقدیر است.

او افزود: برنامه‌های بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) باید به گونه‌ای برگزار شود که در خور سومین حرم اهل بیت (ع) و معرفی این شخصیت برجسته در سطح ملی و فرا ملی باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امسال روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) یک روز قبل از انتخابات است اما نباید در توجه به برنامه‌ها و حرمت این روز عذر مادی آورد بلکه باید برای مادیات عذر معنوی آورده شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: اگر خواستار پیشبرد اهداف نظام هستیم باید اهل بیت (ع) را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم، چرا که برای خشنودی خدا به خشنودی اهل بیت (ع) نیاز داریم.

آیت‌الله دژکام به مدیران نیز توصیه کرد: مدیران ما اگر می‌خواهند به عزت و عظمت برسند باید با اهل بیت (ع) قرار ببندند و کشور ما متعلق به امام زمان (عج) است و مردم ما دل به ولایت ایسان بسته اند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره در اوج مشکلات به حرم مطهر امام رضا (ع) متوسل می‌شوند و این نشان از جایگاه اهل بیت (ع) است.

او افزود: چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری که برنامه‌های ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای بزرگداشت این امام بزرگوار برگزار می‌شود، مدیران و مسئولان شرکت در این مراسم را وظیفه خود بدانند.

آیت‌الله دژکام ابراز امیدواری کرد که به برکت حضرت احمد ابن موسی (ع) صندوق‌های رای پر از آرای مفید برای نظام اسلامی شوند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
250 کلیک ها  دوشنبه, 24 خرداد 1400 17:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا