صعود گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس به قله 3720 متری برم فیروز به مناسبت آزاد سازی خرمشهر

صعود گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس به قله 3720 متری برم فیروز به مناسبت آزاد سازی خرمشهر
   
صعود گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس به قله 3720 متری برم فیروز به مناسبت آزاد سازی خرمشهر |||| ||||

روز دوشنبه مورخ 1400/03/03 گروه کوهنوردی مخابرات منطقه فارس همزمان با سایر مناطق مخابراتی و طبق دستورالعمل شرکت مخابرات ایران در برنامه صعود مقاومت شرکت کرده و  به مناسبت بزرگداشت "شهدای عملیات بیت المقدس" و گرامیداشت شهید مخابراتی استان " پولاد صفری"  در سالروز آزاد سازی خرمشهر به قله برم فیروز صعود کردند.

ایزدی ،مدیر منطقه ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز تاریخی " مقاومت، ایثار و پیروزی" و  آزاد سازی خرمشهر  اظهار داشت: روز سوم خرداد ماه برای ایرانیان روزی سرشار از غرور است و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تجدید عهد پیمان با آرمان های جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: خرمشهر به برکت  خون شهیدان و اتحاد و همبستگی مردم بزرگ ایران آزاد شد و امروز ما با برگزاری برنامه های نمادین وظیفه انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعد را به عهده داریم .

مدیر مخابرات منطقه فارس  بیان داشت: حماسه با شکوه آزاد سازی خرمشهر  مظهر مقاومت و رشادت ملی است و شرکت مخابرات ایران با برگزاری همگانی برنامه  کوهنوردی در سراسر کشور اقدام به بزرگداشت این روز بزرگ در تقویم ملی نموده است.

 ایزدی  اظهار داشت: این برنامه کوهنوردی که با حضور محمود حسینیان ( سرپرست گروه) حمیدرضا ابراهیمی و سید حمید حسینی برگزار گردید، گروه کوهنوردی موفق  صعود به قله 3720 متری برم فیروز واقع در شهرستان سپیدان شدند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
904 کلیک ها  سه شنبه, 04 خرداد 1400 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا