آتش سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان پائیز شیراز / نجات جان15 نفر از شهروندان

آتش سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان پائیز شیراز / نجات جان15 نفر از  شهروندان
   
آتش سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان پائیز شیراز / نجات جان15 نفر از  شهروندان |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در مجتمع مسکونی در خیابان پائیز شیراز و نجات ۱۵ نفر در این ساختمان ۵ طبقه خبر داد.

محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع حریق در مجتمع مسکونی در خیابان پائیز شیراز خبر داد و گفت: تعدادی از شهروندان در ساختمان گیر افتادند و امدادگران در حال تلاش برای نجات آن‌ها هستند.

ساعت ۱۱:۲۶ دقیقه امروز در پی تماس اهالی محل با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی و گرفتاری شهروندان در طبقات، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان از ۵ ایستگاه با ۱۰ خودوری عملیاتی به محل حادثه واقع در خیابان پائیز شیراز اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو در محل دچار آتش سوزی شدند و شدت آتش به طوری بود که دود به طبقات بالا سرایت کرده بود.

قانع با اشاره به گرفتاری ۱۵ نفر از شهروندان در طبقات این ساختمان مسکونی، ادامه داد: اکیپ امدادگران به ۳ گروه تقسیم و اقدام به تخلیه دود و بازرسی و موفق شدند ساکنان ساختمان را که در میان دود و آتش به دام افتاده بودند، به سلامت از داخل ساختمان به بیرون و محل امن انتقال دهند.

او گفت: همچنین آتش نشانان همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقات رسانده و با استفاده از تجهیزات به مقابله با شعله‌های آتش مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن به اطراف ممانعت به عمل آورند.

قانع اظهار داشت: در این حادثه ۲ نفر دچار دودزدگی جزئی شدند که تحویل نیرو‌های اورژانس داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت و علت بروز این حادثه نیز درحال حاضر از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1054 کلیک ها  جمعه, 27 فروردين 1400 13:13
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا