کاشت نهال یادبود و مراسم بزرگداشت پرستار مدافع سلامت شهیده مریم رحیمی

در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی مراسم کاشت نهال یادبود پرستار مدافع سلامت " شهیده مریم رحیمی" در مخابرات منطقه فارس برگزار شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مراسم کاشت نهال یادبود و مراسم بزرگداشت پرستار مدافع سلامت شهیده مریم رحیمی با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، خانواده معزز شهیده مریم رحیمی، معاونین و مدیران با رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت و فاصله اجتماعی روز شنبه مورخ 16/12/99 در محوطه ساختمان مرکزی مخابرات برگزار گردید
 
در این مراسم مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند: ((امروز مردم مؤثرترین و مهم‌ترین نقش را در احیای فضای سبز کشور بر عهده‌دارند و باید در عین توجه به ایجاد فضای سبز جدید، مراقب جنگل‌ها، باغات، مراتع و زمین‌های حاصلخیز موجود هم باشند))، اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و درختکاری وظیفه ای همگانی است و مخابرات منطقه فارس نیز با عزم جدی درهمه ساختمان های خود به این مهم اهمیت داده و همه جا درخت کاشته است.
 
  فرشید ایزدی در خصوص اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و درخت کاری در مخابرات منطقه فارس افزود: در سال 1396 همزمان با هفته درخت کاری و در راستای مسئولیت های اجتماعی مخابرات منطقه فارس از اولین مناطق مخابراتی بود که اقدام به حذف قبض کاغذی و جایگزین نمودن سامانه های رایگان برای پرداخت صورت حساب تلفن ثابت نمود تا بدین وسیله قدمهای موثری در راستای حفظ محیط زیست برداشته باشد
 
 مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پرستار مدافع سلامت،" شهیده مریم رحیمی " اظهار داشت: در سالی که گذشت شاهد فداکاری ها و جانفشانی های بسیار ستودنی از کادر درمان بودیم، این بزرگواران در زمان شیوع ویروس کرونا در راه نجات مردم فداکاری های زیادی کردند.
 
 وی افزود: شهیده مریم رحیمی فرزند همکار ایثارگر، محمد ولی رحیمی، که مراسم امروز به یادبود و بزرگداشت یاد و خاطره این عزیز از دست رفته است، از جمله این پرستاران از جان گذشته بود که با وجود بارداری در تمام روزهای شیوع ویروس کرونا در محل کار خود حضور پیدا کرد و بر اثر ابتلا به همین بیماری جان خود را از دست داد. جا دارد ازخانواده این شهیده گرانقدر، به خاطر آرمان ها و اعتقادات انسانی که منجر به تربیت چنین فرزندی شد، قدردانی بعمل آید.
 
در ادامه این مراسم مهندس رحیمی پدر شهیده والا مقام عرصه سلامت با تشکر از اقدام خلاقانه مجموعه مخابرات فارس گفت: امیدوارم خداوند هیچ کسی را با فرزند آزمایش نکند.وی افزود: یکی از بهترین نعمات پروردگار متعال در دنیا و آخرت که در قران مجید هم بارها از آن یاد شده درخت است. درخت به معنای زندگی است و فرزندان میوه های درخت زندگی والدین هستند.
 
در پایان این مراسم 4 اصله نهال به یاد مریم رحیمی، شهیده والا مقام عرصه سلامت که در شرایط بارداری به پرستاری از بیماران همت گمارده بود غرس شد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
786 کلیک ها  یکشنبه, 17 اسفند 1399 12:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا