عیدی برای همه / برگزاری جشن نیکوکاری از طریق درگاه های اینترنتی در 115 پایگاه امدادی و معابر فارس

عیدی برای همه / برگزاری جشن نیکوکاری از طریق درگاه های اینترنتی  در 115 پایگاه امدادی و معابر فارس
   
عیدی برای همه / برگزاری جشن نیکوکاری از طریق درگاه های اینترنتی  در 115 پایگاه امدادی و معابر فارس |||| ||||

جشن نیکوکاری امسال در 115 پایگاه امدادی و معابر، 330 مرکز نیکوکاری و از طریق درگاه های اینترنتی برگزار می شود.

 
 به گزارش راستین آنلاین مدیر کل امداد فارس ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان فارس در مناسبت های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.
 
محمد بذرافشان در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از 14 اسفند ماه جاری و با شعار " عیدی برای همه" همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می شود، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این آیین در 115 پایگاه امدادی و معابر به همراه 330 مرکز نیکوکاری استان برگزار می شود.
 
مدیر کل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، مبلغ 369 میلیارد و 318 میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد. پیش بینی می شود امسال میزان کمک های مردمی رشدی 20 درصدی داشته باشد.
 
بذرافشان تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر سی سخت یکی از شهرهای استان کهکیلویه و بویر احمد، مقرر شده است تا در تمامی شهرستان ها یک پایگاه ویژه برای جمع آوری کمک به هم وطنان آسیب دیده در این حادثه برپا شود.
 
او متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #1*071*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد. 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
653 کلیک ها  شنبه, 09 اسفند 1399 13:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا