• با همکاری کمیته امداد فارس :

تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند

تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند
   
تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه بیش از 7 هزار تبلت با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و بین دانش اموزان نیازمند و محروم از تحصیل توزیع شد گفت: در ابتدا قرار بود 2هزار تبلت تهیه شود که با ابتکار مدیرکل کمیته امداد و همکاران گرانقدرشان این عدد به بیش از 7 هزار رسید.

به گزارش راستین انلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس فرهاد اسماعیلی در نهمین نشست هفتگی و برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات سراسر فارس گفت: خوشحالیم که همکاران فرهنگی ما علی رغم اینکه ماموریت خاص و حساس  تعلیم و تربیت را دارند هیچ گاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده اند و همواره محرومین جامعه را در نظر داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در کمک به جشن عاطفه های سال گذشته نشان از توجه ویژه همکاران فرهنگی به امور خیر دارد: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد هماهنگ کننده است و شرکت در کار خیر یک وظیفه و رسالت اجتماعی است و فرهنگیان فارس نشان داده اند نه در کلام بلکه در عمل نسبت به محرومیت زدایی در جامعه نقش آفرین هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه از مسئولین مراکز نیکوکاری سراسر استان که بیشترین تلاش را دارند تقدیر خواهد شد افزود :از 13 تا 15 اسفند جشن نیکوکاری را در پیش خواهیم داشت که انتظار داریم باتوجه به تعامل و حسن اعتمادی که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش وجود دارد تبلیغات گسترده ای در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی 40 مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های سراسر استان راه اندازی کرده ایم گفت: راه اندازی 19 مرکز نیکوکاری دیگر را نیز در نظر داریم که در حال پی گیری ان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمترین ضریب خطا افراد نیازمند به تبلت های دانش آموزی را شناسایی کرده است پیشنهاد می شود ادارات شهرستان ها کمک های خیرخواهانه معلمان و دانش آموزان برای تهیه تبلت را با کمیته امداد در میان بگذارند که با تدبیر این نهاد این مبلغ افزایش یابد.

اسماعیلی در پایان با بیان اینکه فقر امری نسبی است گفت: فرد در قیاس با افراد دیگر است که فقیر یا ثروتمند جلوه می کند اما انچه که به انسان احساس استغنا و بی نیازی می دهد طاعت انسان از خداوند متعال است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
363 کلیک ها  پنج شنبه, 16 بهمن 1399 13:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا