واژگونی خودروی 206 دو سرنشین را به کام مرگ کشاند

واژگونی خودروی 206 دو سرنشین را به کام مرگ کشاند
   
واژگونی خودروی 206 دو سرنشین را به کام مرگ کشاند |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از حادثه واژگونی و برخورد شدید یك دستگاه خودروی سواری 206 با درختان حاشیه بزرگراه ، مرگ دو سرنشین و مصدومیت یک تن در بامداد امروز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی قانع در این خصوص افزود: ساعت 2:14 دقیقه بامداد امروز شاهدان حادثه برخورد خودروی سواری پژو 206 با دو درخت در حاشیه جاده کمربندی( روبه روی بلوار خرمشهر)، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز با توجه به تصادف منجر به حریق این خودرو به سرعت آتش نشانان ایستگاه 17 و 6 را به محل حادثه اعزام كرد.
 
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در گزارش اولیه این حادثه عنوان کرد: یك دستگاه خودروی سواری پژو 206 پس از انحراف از مسیر اصلی با دو درخت حاشیه بزرگراه به شدت برخورد كرده بود كه بر اثر شدت این حادثه دو سرنشین از خودرو به بیرون پرتاپ شده و یک سرنشین با توجه به حریق خودرو در میان آهن ها گرفتار شده بود.
 
وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر با سرعت عمل بالا حریق خودرو را اطفا کرده و با توجه به وخامت حال سرنشین محبوس، در حضور عوامل اورژانس عملیات رها سازی را آغاز كردند.
 
قانع تاکید کرد: گروهی دیگری از آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده ای سازمان آتش نشانی نیز دو سرنشین دیگر این خودرو را با ایمنی کامل از محل حادثه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند. نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص نجات سرنشین محبوس شده را كه زنی جوان بود به بیرون از خودرو منتقل كرده و برای انجام معاینات پزشكی به عوامل اورژانس تحویل دادند.
 
او با اشاره به شدت جراحات وارد شده به سرنشینان این خودرو، تصریح کرد: بنا بر تائید كادر پزشكی حاضر در محل حادثه، دو سرنشین این خودرو (یک مرد و یک زن جوان) در این حادثه جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر به دلیل مصدومیت وارده به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.
 
آتش نشانان پس از ایمن سازی خودرو و سطح بزرگراه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل داده و عملیات خود را خاتمه دادند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
328 کلیک ها  شنبه, 11 بهمن 1399 14:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا