رفع مشکلات 210 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از سوی دادگستری استان فارس

معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس ضمن بازدید ازشرکت صنایع شیمیایی فارس ، کارخانه در حال احداث کاغذ سازی زاگرس فارس شهرستان زرقان به بررسی مشکلات حقوقی مرکز خیریه کارآفرینان کوثر شیراز نیز پرداخت.

 
به گزارش راستین آنلاین  کورش زارعی با اشاره به این که بنیاد خیریه کارآفرینان شیراز برای 60 نفر از زنان سرپرست خانواده ایجاد اشتغال کرده است گفت: در این بازدید هدفمند به بررسی مشکلات و رفع موانع واحد تولیدی بنیاد خیریه کارآفرینان کوثرکه کیسه های پلاستیکی تهیه می کند پرداخته شد.
 
وی خاطر نشان کرد: فضای فیزیکی و محل استقرار واحد تولیدی تهیه کیسه های پلاستیکی متعلق به یکی از نهادهای دولتی است که درخواست تخلیه ملک را داشتند و این موضوع در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس مورد بررسی قرار گرفت و ضمن رایزنی با مسئولان امر، تمهیدات و برنامه ریزی لازم جهت ادامه فعالیت این واحد تولیدی فراهم شد و از بیکار شدن بیش از 60 نفر از زنان نیازمند سرپرست خانواده که در این واحد تولیدی اشتغال دارند جلوگیری شد.
 
معاون قضایی دادگستری فارس در بازدیدی دیگربه همراه رئیس دادگستری شهرستان زرقان و برخی از مسئولان محلی ضمن بازدید ازشرکت صنایع شیمیایی فارس و کارخانه در حال احداث کاغذ سازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این واحد های صنعتی نیز پرداختند.
 
کورش زارعی معاون قضایی دادگستری فارس با بیان این که کارخانه کاغذ سازی زاگرس فارس دارای ظرفیت اشتغال مستقیم برای بیش از 630 نفر و بیش از 3 هزار نفر غیر مستقیم در شهرستان زرقان می باشد گفت: در راستای تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس از واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت صنایع شیمیایی فارس و کارخانه در حال احداث کاغذ سازی زاگرس که در زمره بزرگترین کارخانجات کاغذ سازی کشور قرار دارد بازدید به عمل آمد و رفع موانع و مشکلات حقوقی آنان در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در نشست های جداگانه ای با مدیر اجرایی وسایر مسئولان این واحد های صنعتی شهرستان زرقان و ضمن استماع مشکلات آنان تصریح کرد: در دوران تحول قضایی ، دادگستری استان فارس با تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، نقش بسزایی در حمایت از تولید کنندگان و حمایت از صنایع استان و همچنین جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و اشتغال جوانان داشته است و با برنامه های تدوین شده در این حوزه اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی ریاست معظم قوه قضائیه در سال جاری مشکلات 210 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل درکارگروه حمایت حقوقی و قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس و تعداد 118 واحد تولیدی نیز مشکلات آن ها بطور نسبی مرتفع گردیده است.
زارعی خاطر نشان کرد: استان فارس از نظر اقتصادی و صنعتی یکی از غنی ترین استان های کشور است و با استفاده از توان و حمایت نخبگان و فعالان عرصه اقتصادی و حمایت های مسئولین این استان می تواند به جایگاه واقعی خود در عرصه صنعت دست یابد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
344 کلیک ها  دوشنبه, 01 دی 1399 13:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا