بازرسی از اصناف و دستگاه های دولتی قیروکارزین /پلمب واحد های متخلف

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: به دنبال تشدید محدودیت های کرونایی در این شهرستان در طول یک هفته گذشته سه هزار و 824 مورد بازدید و بازرسی از اصناف، ادارات، نهاد ها و بانک های مختلف این شهرستان انجام شده است. 

 
به گزارش راستین آنلاین در بازرسی های مذکور 463 مورد اعمال قانون، 365 مورد تذکر، 82 فقره اخذ تعهد و 16 مورد پلمپ واحدهای صنفی صورت گرفته است.
 
 علی محمد کریمی با بیان اینکه پس از سه هفته محدودیت های شدید وضعیت شهرستان نارنجی شده است، تصریح کرد: در بازه زمانی دوازدهم تا نوزدهم آذر ماه بیشترین بازرسی ها با تعداد سه هزار و 134 مورد از اصناف انجام شده است. 
 
رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه اصناف این شهرستان بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته اند، اظهار کرد: در بازرسی های مذکور 463 مورد اعمال قانون شامل 365 مورد تذکر، 82 فقره اخذ تعهد و 16 مورد پلمپ واحدهای صنفی صورت گرفته است.
 
به گفته او در طول مدت مورد اشاره دستگاه های دولتی و بانک های فعال در این شهرستان بیش از 166 بار توسط فرماندار، 199 بار به وسیله مدیران دستگاه ها و ادارات و 325 بار با حضور اعضای ستاد کرونا مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند. 
 
کریمی با اذعان به اینکه همکاری اعضای شورای تامین با ستاد کرونای شهرستان قابل تقدیر بوده است، ابراز کرد: در طول این یک هفته پلیس بیش از 327 مورد اقدام عملیاتی به شکل تذکر های شفاهی یا اعمال قانون انجام داده است. 
 
او اضافه کرد: در موارد اعمال قانون پلیس شاهد صدور 165 مورد جریمه دو میلیون ریالی و 9 مورد جریمه های پنج میلیون ریالی برای وسیله های نقلیه متخلف و 46 مورد عودت خودرو های غیر بومی به مبدا بوده ایم. 
 
فرماندار قیروکارزین بر بازدید مستمر از اماکن مذهبی و بهداشتی این شهرستان نیز تاکید کرد و افزود: بیش از 120 بار این مکان ها توسط تیم های مشخص شده بازدید و کنترل شده اند. 
 
کریمی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی بیماری کرونا شدت می گیرد و زمستان سختی را برای عموم مردم رقم می زند، تصریح کرد: در هفته پیش روی فعالیت ادارات و کارکنان دستگاه های خدمات رسان اساسی حداکثر تا 50 درصد کارکنان و سایر دستگاه ها تا یک سوم کارکنان خواهد بود.   
  
او با اشاره به تعطیلی کامل مدارس، دانشگاه ها، حوزه علمیه، نماز جمعه، مراسم های آئینی و مذهبی در شرایط نارنجی بیان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع و از خروج خودروهای شخصی بومی این شهرستان به سایر شهر ها ممانعت می شود. 
 
کریمی با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونای کشور اعلام کرد: در شرایط نارنجی فعالیت مشاغل گروه های 3 و 4 به مدت دو هفته تعطیل اما قابل تسهیل و در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت قابل تشدید خواهد بود.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
441 کلیک ها  پنج شنبه, 20 آذر 1399 21:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا