اعلام جزئیات برگزاری جشنواره ملی "دختران، خانواده و گذر از کرونا"

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان از برگزاری جشنواره ملی "دختران، خانواده و گذر از کرونا" خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین طاهره بی نیاز گفت: این جشنواره با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده برگزار می‌شود.
 
طاهره بی‌نیاز شنبه 24 آبان به خبرنگاران گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر در تمام مقاطع و در محورهای هنرهای تجسمی و عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی (پویانمایی، داستانی، مستند و نماهنگ) برگزار می‌شود.
 
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و امور زنان انجام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ دی ماه با موضوع "دختران، خانواده و گذر از کرونا" به دبیرخانه جشنواره در استان تهران ارسال کنند.
 
بی‌نیاز خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان آن در بهمن ماه همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با هفته بزرگداشت زن است و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.
 
او همچنین از درخشش دانش‌آموزان فارس در این جشنواره همچون سایر جشنواره‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: هدف جشنواره با توجه به عنوانی که برای آن انتخاب شده و حضور بیشتر دانش‌آموزان در منزل در این ایام، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
950 کلیک ها  شنبه, 24 آبان 1399 16:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا