دیدار مردمی آیت الله رئیسی روز پنج شنبه 20 مهر در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود

دیدار مردمی آیت الله رئیسی روز پنج شنبه 20 مهر در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود
   
دیدار مردمی آیت الله رئیسی روز پنج شنبه 20 مهر در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود |||| ||||

  استاندار فارس از تعویق سفر ریاست جمهوری به فارس خبر داد و گفت: دیدار مردمی آیت الله رئیسی روز پنج شنبه 20 مهر در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه، امروز در جمع خبرنگاران گفت: سفر دولت از پنج شنبه صبح تا جمعه شب خواهیم داشت و سفر دولت به صبح پنج شنبه موکول شد.

استاندار فارس اضافه کرد: دیدار مردمی ریاست جمهوری، روز پنج شنبه ساعت 15 و 30 دقیقه در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و دیدار مردمی در شهرستان رستم صبح جمعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها کمک کنند که دیدارهای مردمی جلوه ای از حضور مردم باشد، افزود: در مراسم دیدار مردم طرفداران نظام جمع خواهند شد و علی رغم هرگونه اختلاف سلیقه در دیدار حضور پرشکوه داشته باشند و امروز جهان اسلام شفاف مقابل استکبار ایستاده است و ایران پایگاه اصلی جبهه مقاومت است و می تواند این سفر جلوه ای از این مقاومت باشد.

ایمانیه با یادآوری این مطلب که عزیزانی که قصد حضور در حافظیه دارند صبح پنج شنبه و یا جمعه و شنبه که به صورت رایگان خواهد بود، حضور داشته باشند، یادآور شد: افتتاح 6 قطعه آزادراه شیراز - اصفهان را خواهیم داشت این پروژه هشت قطعه دارد که فقط 6 مورد مصوب شده بود.

وی با اشاره به اینکه فعلا تمام موارد ترافیکی و انتظامی در 6 قطعه در نظر گرفته شد، افزود: جایگاه پلیس، اورژانس و هلال احمر هم ایجاد شده است.

استاندار فارس گفت: از تقاطعی که وارد قطعه هفتم‌ می شوند به عنوان آزادراه آماده نیست و عرض جاده کم می شود و لازم است مردم دقت کنند و با کمک پلیس تغییراتی شکل می گیرد.

دکتر ایمانیه اظهار کرد: 24 کیلومتر از تنگ خیاره هست و 16 کیلومتر آن آماده است و در انتهای قطعه ششم هم می توانند وارد جاده بزرگراه فعلی شوند و به شیراز برسند.

وی افزود: برای قطعه هشت هم کلنگ زنی می شود که 70 درصد توسط وزارت راه و شهرسازی و مابقی وزارت دفاع تامین می شود.

استاندار فارس اضافه کرد: افتتاح شبکه فاضلاب آباده و نمایشی از خط آب وارد شده از خلیج فارس از دیگر برنامه های سفر ریاست جمهوری است.

ایمانیه با اشاره به اینکه یکصد کیلومتر بزرگراه افتتاح می شود، افزود: عمده این بزرگراه ها از سمت شیراز به سمت شرق استان است.

وی گفت: اعتباری برای آغاز راه آهن شیراز - اهواز خواهیم گرفت.

ایمانیه گفت: بزرگداشت حافظ 20 مهر با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد و دیدار با هنرمندان، دانشجویان استان، جلسه شورای اداری و برنامه ریزی دیدار با افراد سرمایه گذاران از دیگر برنامه های آیت الله رئیسی به فارس است.

استاندار فارس اضافه کرد: کلنگ شهرک صنعتی صنایع دستی در 20 هکتار زده می شود.

وی از بازدید ریاست جمهوری با ITI خبر داد و گفت: دستگاه های این شرکت اورهال شده است و مصوب شده است که این شرکت خریدار داشته باشد و بانک ها به وی وام دهند و با حضور ریاست جمهوری، تفاهمنامه بین بانک ملی و طرف مقابل شکل می گیرد و این بازدید ریاست جمهوری از آن محل است.

ایمانیه با اشاره به اینکه شرکت آزمایش یک شرکت خصوصی است، افزود: این شرکت در یک بن بست قرار گرفته است.

 

انتهای پیام /  108
110 کلیک ها  سه شنبه, 18 مهر 1402 07:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا