رزمایش ها و اردوهای جهادی فرصتی برای تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است

رزمایش ها و اردوهای جهادی فرصتی برای  تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است
   
رزمایش ها و اردوهای جهادی فرصتی برای  تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است |||| ||||

 استاندار فارس در جلسه کارگروه اشتغال، اقتصاد و سرمایه گزاری استان فارس بیان داشت: به دنبال تعطیلی جهاد سازندگی، به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۹ بسیج سازندگی شکل گرفت و پس از آن با همت و اراده ای که جهادگران داشتند شاهد چند شاخصه مهم در حرکت های جهادی بودیم یکی تنوع فعالیت ها و دیگری کمیت و کیفیت بالا است و این جای قدردانی دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه  در ادامه گفت: به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی ، رزمایش جهادگران فاطمی استان فارس در قالب ۱۱۲۳ گروه جهادی و ۲۱ هزار جهادگر از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است که تا ۲۶ اردبیسهت ماه ادامه دارد و من از تمام جهادگران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.
 
وی با اشاره به این که هدف بسیج سازندگی و اردوی جهادی تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است، گفت: وقتی یک دانشجوی پزشکی به بهانه درمان وارد یک منطقه محروم می شود علاوه بر خدمت به مردم محروم و مستصعف، این درد مردم را از نزدیک لمس می کند و مدیر فردای جامعه با مشکل و مسئله مردم آشنا می شود و با نگاه جهادی دیگر به فکر کار های ویترینی و تزئینی نیست.
 
ایمانیه ادامه داد: پیشنهاد می کنم کلیه دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی بسیج سازندگی در همه ادارات استان یک گروه جهادی راه اندازی کنند و هر دستگاه های حوزه تخصصی خودش فعالیت های جهادی تعریف و به صورت خودجوش انجام دهند. این کمک می کند تا ما بتوانیم با نگاه تربیتی، مدیران، کارشناسان و کارکنان با رویکرد جهادی در دستگاه ها پرورش دهیم.
 
ایمانیه در پایان اضافه کرد: بسیج سازندگی در چند ماه گذشته با فعالیت های متنوع توانسته است اقدامات خوبی را در سراسر استان فارس در حوزه های عمرانی، محرومیت‌زدایی، تربیتی فرهنگی، اجتماعی و.... انجام دهد که از همه جهادگران و کارکنان سازمان بسیج سازندگی در استان فارس تقدیر و تشکر می کنم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
432 کلیک ها  دوشنبه, 19 ارديبهشت 1401 12:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا