افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در ورودی شمالی فارس

افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در ورودی شمالی فارس
   
افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در ورودی شمالی فارس |||| ||||

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افزایش ۱۲۰ درصدی تردد ورودی شمالی استان از سمت اصفهان در سومین روز از طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین علیرضا راستیار شنبه ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: تردد ورودی‌های فارس از سمت اصفهان در سومین روز طرح نوروزی ۱۴۰۱ به نسبت مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. 
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در همه محورهای استان که دارای سامانه‌های تردد شمار هستند نیز شاهد افزایش ۲۲ درصدی تردد خودروهای سورای با نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌ایم.
 
او افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات در ایام نوروز خستگی و خواب آلودگی است و بر همین اساس از تمام هموطنان می‌خواهیم به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه در مجتمع‌های بین راهی استراحت کنند. 
 
راستیار خاطرنشان کرد: در سطح محورهای استان فارس ۵۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۳۶ ایستگاه شادی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند. 
 
او ادامه داد: پویش همراهان سفر ایمن به همین منظور طراحی شده است و تلاش می‌شود که با ارتقاء فرهنگ ترافیک از طریق اطلاع رسانی و آموزش‌هایی که انجام می‌شود کاهش حوادت جاده‌ای را شاهد باشیم. 
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در پایان گفت: بر اساس نتایج تحلیل تصادفات سه سال گذشته ( ساعت تصادف ، نوع تصادف و محل تصادفات)، در نوروز ۱۴۰۱ تلاش کردیم با استقرار گشت‌های مشترک با پلیس راه به صورت محسوس و نا محسوس از حوادث ترافیکی بکاهیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1257 کلیک ها  شنبه, 28 اسفند 1400 13:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا