قهرمانی تیم البرز در مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه

قهرمانی تیم البرز در مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه
   
قهرمانی تیم البرز در مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه |||| ||||

  تیم فوتبال استان البرز به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور در شیراز دست یافت.

 
به گزارش راستین آنلاین پس از هفت روز رقابت تنگاتنگ، سرانجام تیم فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه استان البرز با شکست تیم مازندران به مقام نخست مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور در شیراز دست یافت و مازندران الف نیز به مقام سومی رسید.
 
در دیدار نهایی این رقابت ها که با حضور 14تیم از 13استان کشور از یک هفته پیش در شیراز آغاز شده بود، تیم های البرز و مازندران ب به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم البرز با نتیجه دو بر یک بر مازندران ب غلبه کرد و به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید.
همچنین این دیدار را مسعود مرادی داور برجسته و مطرح کشور قضاوت کرد و در دیدار رده بندی نیز مازندران الف با غلبه بر تهران به مقام سوم این مسابقات رسید. 
گفتنی است اعضای تیم ملی مرکز وکلای کشور از نفرات حاضر در این مسابقات برگزیده خواهند شد.
 
در این مراسم معاون توسعه ومنابع انسانی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده قوه قضائیه ضمن تقدیر از میزبانی خوب مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس، در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامتی و روحیه وکلا گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تنها یک رقابت ورزشی صرف نیست بلکه تمرین روحیه جمعی و کار مشترک است.
آجورلوتاکید کرد: مرکز وکلا برای ورزش و کارهای فرهنگی اهمیت ویژه ای قائل است و سعی دارد این مسابقات را در رشته های گوناگون توسعه دهد.
 
همچنین حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و همه عوامل مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با یاری خدا و با نظم و ترتیب خاصی انجام شد که جا دارد از همه عزیزان و عوامل برگزاری تقدیر و تشکر کنم که موجب شدند میزبانی شایسته برای میهمانان باشیم.
 
او افزود: هدف مرکز وکلا از برگزاری چنین مسابقاتی بالابردن روحیه نشاط و همکاری جمعی در بین وکلا است که خوشبختانه مورد استقبال خوب آنها قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور آجورلو معاون توسعه ومنابع انسانی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده قوه قضائیه، قانع معاون وکلای ،مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، سلیمانی ،عباسی وانصاری اعضای شورای عالی وکلا، عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه فارس، آزرده رئیس کمیسیون ورزش مرکز وکلا و ... در ورزشگاه بعثت شیراز انجام شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
575 کلیک ها  جمعه, 07 آبان 1400 16:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا