مدیریت مصرف آب و انرژی وظیفه همگانیست

مدیریت مصرف آب و انرژی وظیفه همگانیست
   
مدیریت مصرف آب و انرژی وظیفه همگانیست |||| ||||

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، تاکید کرد که مدیریت مصرف آب و انرژی، با هدف ممانعت از اسراف، وظیفه همگانی است.

آیت‌الله لطف الله دژکام در بازدید از شرکت آبفای شیراز، گفت: همه شهروندان محترم شیرازی به یاد دارند که معمولا در پیک مصرف آب که در فصل تابستان داریم همیشه شیراز دچار مشکلاتی بوده که این مشکلات از یک سو ناشی از کمبود آب مصرفی شرب و از سوی دیگر، مدیریت مصرف بوده است.

به گزارش  راستین آنلاین  وی گفت: با تلاش های مجموعه آبفای شیراز امسال الحمدالله هنوز به این مشکل کمبود آب شرب مبتلا نشده ایم و همه شهروندان باید در مدیریت مصرف آب، اهتمام داشته باشند و آن را جدی بگیرند تا خدای نکرده با بحران مواجه نشویم.

او با بیان اینکه باید قدردان زحمات مسئولان و کارکنان آبفای شیراز بود، گفت: مسلما بهترین تشکر از زحمات این عزیزان در این هفته صرفه جویی در مصرف آب، این است که همه ما شهروندان مصرف آب خود را بهینه و مدیریت کنیم و از سوء مصرف و اسراف در مصرف آب با این زحماتی که برای تامین آن کشیده می شود و با شرایط خشکسالی فزاینده و کمبود بارشی که کشور ما با آن روبروست جلوگیری کنیم.

امام جمعه شیراز ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه با تلاش های مضاعف کارکنان آبفای شیراز و همراهی مردم و درک موقعیتهای بحرانی، تابستان امسال بدون مشکل طی شود، گفت: امیدوار هستیم که پایان تابستان را بتوانیم به عنوان سالی که در مسئله آب بی دردسر برای مردم گذشته است، به صورت ویژه از عزیزانمان در آبفای شیراز و خدمت گذاران و کارشناسانی که شبانه روزی در این اداره تلاش می کنند داشته باشیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
244 کلیک ها  شنبه, 05 تیر 1400 20:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا