بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت با هدف توسعه گردشگری به بهره برداری رسیده است

بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت با هدف توسعه گردشگری به بهره برداری رسیده است
   
بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت با هدف توسعه گردشگری به بهره برداری رسیده است |||| ||||

در نخستین روز از دهه مبارک فجر بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت شیراز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح شد.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم‌پور در مراسم افتتاح این پروژه  که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرایی شده است، عنوان کرد: این بخش الحاقی با هدف توسعه گردشگری سلامت ساخته شده است.


 قاسم‌پور با بیان اینکه  اردیبهشت یکی از بیمارستان های شاخص و مطرح استان و کشور است، اظهار کرد: این بیمارستان برای حفظ و تامین سلامت مردم خدمات ارزنده‌ای در بخش ها و حوزه های مختلف به هم استانی‌ها، هموطنان و گردشگران خارجی ارائه می‌دهد.
وی افزود: مراجعان خارجی بیمارستان اردیبهشت اغلب از کشورهایی همچون عراق یا کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.


معاون استاندار فارس با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد ورود امام(ره) به کشور، خاطرنشان کرد:  امام خمینی برای مردم  ایران عظمت به ارمغان آورد و  مسیر تاریخ را تغییر داد و باعث احیای موقعیت دین و تفکر دینی در دنیا شد.

به اعتقاد قاسم‌پور امام خمینی مسلمانان و  مسیحیان و  پیروان آیین ها و مذاهب مختلف جهان را بیدار کرد و با کمک مردم نظام اسلامی را پایه گذاشت.

معاون استاندار فارس گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی، ملت ما را با افکار و اندیشه‌های بالا و متعالی خود به ملتی پر انگیزه و پر تحرک و دارای اهداف بزرگ تبدیل کرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت، عنوان کرد: مردم ایران سلامتی خود را مرهون تلاش و فداکاری ها و ایثارگری‌های آنها به ویژه در شرایط شیوع کویید ۱۹  هستند .

وی توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات درمان را زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به بیماران و  مدیریت بهتر بحران‌ها و بیماری ها دانست و افزود: پتانسیل موجود در بیمارستان اردیبهشت و همچنین تلاش ها و پیگیری های رییس و هییت مدیره  این بیمارستان به نجات جان بیماران کمک درخور توجهی کرده است.


قاسم پور گفت : بیمارستان اردیبهشت  ۵ سال متوالی عنوان تعاونی برتر را کسب کرده است.
معاون استاندار فارس بیان کرد: سلامت نعمتی مجهول و ناشناخته است و تا زمانی که انسان این نعمت را از دست ندهد ارزش آن را درک نمی کند .


وی ابراز امیدواری کرد: همدلی و همراهی که نا کنون در استان وجود داشته ادامه یابد تا بتوانیم بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و گام های بلندتری در راستای سلامت جامعه برداریم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
258 کلیک ها  دوشنبه, 13 بهمن 1399 19:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا