مشترکان، در مصرف بهینه برق همکاری کنند/ درست مصرف کردن هنر است

مشترکان، در مصرف بهینه برق همکاری کنند/ درست مصرف کردن هنر است
   
مشترکان، در مصرف بهینه برق همکاری کنند/ درست مصرف کردن هنر است |||| ||||

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر لزوم مصرف بهینه برق بوسیله مشترکان اعم از اداری، خانگی و تجاری در ایام سرد سال، تاکید کرد.

به گزارش راستین آنلاین مهدی طالبی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به برودت هوا اظهار کرد: به منظور پیشگیری از اعمال مدیریت‌های اضطراری بار، مشترکان در همه بخش‌ها نسبت به کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند.

او به راهکار‌های مفید و ساده جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی اشاره کرد و افزود: با خاموش کردن یک لامپ اضافه و کاهش یک درجه‌ای دمای محیط، می‌توان تا ۱۰ درصد مصرف انرژی کاهش داد. وی خاموش کردن لامپ‌های اضافی در اداره ها، مجتمع‌های تجاری و منازل، بهره گیری از نور طبیعی خورشید در طول روز، استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اولیه روز به صورت غیر هم زمان و تنظیم سیستم‌های گرمایشی در دمای مناسب را از دیگر راه کار‌های مصرف بهینه انرژی عنوان کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد: چنانچه مشترکان برق همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند، طرح‌های تشویقی که برای تابستان برای مشترکان همکار در نظر گرفته شده بود، درزمستان هم اعمال خواهد شد.

طالبی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همکاری همه مشترکان، بدون هیچ گونه مشکلی در تأمین برق، روز‌های سرد سال را پشت سرگذاشته و از محدودیت‌های به وجود آمده در زمستان امسال با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
869 کلیک ها  سه شنبه, 07 بهمن 1399 15:26
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا