دشمنان ملت رها نخواهند شد

دشمنان ملت رها نخواهند شد
   
دشمنان ملت رها نخواهند شد |||| ||||

 وزیر کشور عنوان کرد: کسانی که در این کار همکاری، مشارکت و پشتیبانی کردند به شدت به عقوبت خواهند رسید و دشمنان ملت رها نخواهند شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :احمد وحیدی  با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ (ع) گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر، مروج اینگونه اعمال تروریستی است.

وزیر کشوردوشنبه ۲۳ مرداد در جریان سفر به شیراز با هدف بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت : این حادثه تروریستی که در آن تعدادی از هموطنان و زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) مجروح و یک نفر شهید شد از طرف دشمنان قسم خورده ما است و دشمنان ما به اشتباه تصور می‌کنند با این حرکت‌های بزدلانه و آتش گشودن بر روی مردم می‌توانند امنیت و ثبات ما را به خطر بیندازند در حالی که که ملت ما استوار است. 

او، سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر را مروج اینگونه اعمال تروریستی دانست و گفت: سال گذشته نیز شاهد همین اتفاق در حرم مطهر بودیم که گروهی از هم وطنانمان شهید شدند و تمام مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کردند و همین سکوت و حمایت‌های آن‌ها مروج اینگونه اعمال تروریستی است.
 
وحیدی ادامه داد: منتظر خواهیم بود که ببینیم عکس‌العمل آن‌ها در قبال این حادثه تروریستی چه خواهد بود که البته قابل پیش‌بینی است که همانند بار قبل مُهر سکوت به این اقدام تروریستی بزنند و عکس‌العملی نشان ندهند.
 
او، عکس‌العمل نیروهای حفاظتی و امنیتی حرم مطهر در ابتدای وقوع حادثه تروریستی را به موقع توصیف کرد و افزود: هم اینک نیز کار در کنترل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و بر اوضاع مسلط هستند.

وزیر کشور عنوان کرد: کسانی که در این کار همکاری، مشارکت و پشتیبانی کردند به شدت به عقوبت خواهند رسید و دشمنان ملت رها نخواهند شد.

انتهای پیام /  108
295 کلیک ها  دوشنبه, 23 مرداد 1402 12:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا