تکمیل زیرساخت‌های سخت و نرم زمینه‌ساز جهادتبین است

  استاندار فارس با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم برای انجام جهاد تبیین تکمیل زیرساخت‌های سخت و نرم است، گفت: زیرساخت‌ها باید آماده شود تا جهاد تبیین را دنبال کنیم.

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس فارس که در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه باید برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان فارس همه کمک کنند، تاکید کرد: باید کمک کرد تا این بنای ارزشمند هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار فارس در این آئین که با رونمایی از ۷۰ عنوان کتاب و تجلیل از ۵۰ نفر پیشکسوتان و والدین شهدا همراه بود، ضمن بیان اینکه یکی از راه‌های جهاد تبیین تکمیل زیرساخت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری است گفت: زیرساخت‌ها باید آماده شود تا جهاد تبیین انجام گیرد، چراکه امروز جهاد رسانه‌ای حتی از جهاد اقتصادی هم اهمیت فراوان‌تری پیدا کرده است.

ایمانیه با بیان اینکه بهترین و دلسوزترین افرادی که می‌توانند در این جنگ رسانه‌ای ورود کنند پیشکسوتان دفاع مقدس است عنوان کرد: امروز نیز شهدا زنده هستند ولی آنچه که ما باید انجام بدهیم باید در راستای جهاد تبیین، بصیرت‌افزایی، بیان واقعیت‌ها و باید برای جوانان مسائلی که بر این کشور رفته بیان شود.‌

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه امروز دشمن نیز بر حرکت‌های رو به پیشرفت ایران اذعان دارند، تصریح کرد: از شما پیشکسوتان دفاع مقدس خواهش می‌کنم در نهضت رسانه‌ای و تبیین چیزی که در این کشور رخ داده کمک کنید.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
203 کلیک ها  چهارشنبه, 30 شهریور 1401 17:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا