افزایش قیمت سیمان مغایر تفاهم‌هاست/پایش مصرف برق ادارات

افزایش قیمت سیمان مغایر تفاهم‌هاست/پایش مصرف برق ادارات
   
افزایش قیمت سیمان مغایر تفاهم‌هاست/پایش مصرف برق ادارات |||| ||||

 استاندار فارس، با اشاره به تفاهم انجام شده بین کارخانه‌های سیمان و شرکت برق منطقه‌ای استان، افزایش قیمت سیمان را مغایر این تفاهمنامه دانست.


محمدهادی ایمانیه در چهارمین نشست کارگروه اصلاح مصرف برق استان فارس، با اشاره به تفاهم بین کارخانه های سیمان استان و شرکت برق، پس از بررسی مصرف این مشترکین صنعتی گفت: قیمت سیمان روند افزایشی داشته که این موضوع با تفاهم بین طرفین مغایرت دارد.
به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: در صورت کاهش نداشتن قیمت سیمان توسط کارخانجات تعهدات و تسهیلات توسط شرکت برق لغو گردد و مطابق با قانون عمل خواهد شد.
ایمانیه ضمن تشکر از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع، برای پیشگیری از وقوع مشکلات برای مشترکین، بر تشکیل گروه های کارشناسی از سازمان صمت و اداره برق برای بررسی مصرف صنایع و واحد های تولیدی تاکید کرد.
استاندار فارس همچنین بر تفاهم با صنایع پرمصرف برای تولید دو هزار مگاوات برق در عرض دو سال آینده به ویژه از طریق انرژی خورشیدی تاکید کرد.
ایمانیه بر کاهش مصرف برق و انجام دورکاری فعالیت های باقی مانده کارمندان پس از وقت اداری تاکید کرد و اظهار کرد: تبلیغات و فرهنگ سازی همکاری موثر مشترکین مورد توجه واقع شود.
وی با اشاره به ظرفیت بسیار مناسب ژنراتور های دیزلی ادارات، شرکت ها و واحد های تولیدی دستور داد تا تفاهم نامه شرکت برق با شرکت نفت برای تامین فرآورده های نفتی جهت ژنراتور ادارات و صنایع انجام شود.
استاندار فارس با بیان اینکه اکیپ بازرسی و نظارت ادارات توسط فرمانداری ها برای بررسی وضعیت مدیریت مصرف بهینه تشکیل شود، اضافه کرد: خاموشی الکتروپمپ های فضای سبز، چراغ های برخی از معابر و... می تواند در کاهش مصرف برق موثر باشد.
برخورد قانونی با ماینر های ارز دیجیتال غیرمجاز، استفاده از ژنراتور های مصارف مسکونی از دیگر موارد مطرح شده در این کارگروه بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
821 کلیک ها  جمعه, 27 خرداد 1401 10:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا